ب‌ام‌و Z3 M مدل ۲۰۰۲، گران‌تر از Z4 مدل ۲۰۲۱!

ب‌ام‌و Z3 M مدل ۲۰۰۲، گران‌تر از Z4 مدل ۲۰۲۱!

Z3 M کوپه شاید یکی از زشت‌ترین محصولات تاریخ ب‌ام‌و باشد اما بااین‌وجود این ماشین حالا به یک خودروی کلاسیک تبدیل شده که از اکثر مدل‌های M مدرن ب‌ام‌و بسیار کمیاب‌تر است. حال یک دستگاه Z3 M کوپه مدل ۲۰۰۲ که در هم‌اکنون کالیفرنیا قرار دارد به حراج گذاشته شده است. این خودرو که بسیار تمیز به نظر می‌رسد، با اسناد اصلی کارخانه، جعبه‌ابزار، چادر و سوابق سرویس‌های اخیر به فروش می‌رسد. این Z3 M پنج روز در حراج مانده و قیمت پیشنهادی آن هم‌اکنون به ۵۱ هزار دلار رسیده که از قیمت ۴۵,۹۳۵ دلاری اولیهٔ آن بیشتر است. این کوپهٔ اسپرت حتی از Z4 صفرکیلومتر مدل ۲۰۲۱ با قیمت ۵۰,۶۹۵ دلار هم گران‌تر است.

بدنهٔ این Z3 M کوپه به رنگ نقره‌ای تیتانیومی متالیک بوده و به سانروف سفارشی هم مجهز است. این خودرو روی رینگ‌های ۱۷ اینچی کارخانه‌ای قرار دارد که با لاستیک‌های میشلن پایلوت اسپرت ۴S پوشیده شده‌اند. این لاستیک‌ها سال گذشته روی خودرو انداخته شده و مدت زیادی از عمر آن‌ها باقیمانده است. زیر کاپوت Z3 M یک پیشرانهٔ ۳.۲ لیتری شش سیلندر خطی قرار گرفته که ۳۱۵ اسب بخار قدرت و ۳۴۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. نیروی این موتور از طریق یک گیربکس پنج سرعتهٔ دستی و دیفرانسیل لغزش محدود به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود.

هرچند در داخل Z3 M از تکنولوژی‌هایی که در ب‌ام‌وهای مدرن یافت می‌شوند خبری نیست اما هنوز هم بسیار کاربردی بوده و برای رانندگی‌های کوتاه و طولانی مناسب است. از ویژگی‌های اصلی این کوپهٔ اسپرت کلاسیک می‌توان به صندلی‌های اسپرت با گرم‌کن، تنظیم برقی و روکش چرمی ناپای مشکی‌رنگ، تهویه مطبوع، کروز کنترل، پنجره‌های برقی و سیستم صوتی هارمن کاردون اشاره کرد. با نگاهی به کیلومترشمار این Z3 M می‌توان دید که طی نزدیک به بیست سال تنها حدود ۱۹ هزار کیلومتر کار کرده است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
8 + 7 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.