ب‌ام‌و M2 الکتریکی با قدرت ۱۳۰۰ اسبی تولید می‌شود؟!

ب‌ام‌و M2 الکتریکی با قدرت ۱۳۰۰ اسبی تولید می‌شود؟!

یک ب‌ام‌و تمام الکتریکی و جمع‌وجور که قدرت ۱۳۴۱ اسب بخاری (۱۰۰۰ کیلووات) داشته باشد خودروی خیلی خوبی به نظر می‌رسد نه؟ احتمالاً این‌طور است اما مجله خودرو به نقل از منابع موثق گفته که چنین خبری صحت دارد. این پروژه با کد کاترینا شناخته می‌شود و قرار است M2 الکتریکی در گرامیداشت ۵۰ سالگی بخش M ب‌ام‌و معرفی شود. این مراسم چه زمانی برگزار می‌شود؟ در سال ۲۰۲۲.

شایعات مربوط به این خودرو چند وقتی است در فضای مجازی منتشر می‌شود و حتی گفته می‌شود ب‌ام‌و iM2 احتمالی شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت بین ۲ تا ۲.۵ ثانیه‌ای خواهد داشت و یک دور پیست نوربرگ رینگ را زیر ۷ دقیقه طی خواهد کرد.

اگرچه این شایعات و ارقام قطعاً با اندکی اغراق همراه شده‌اند اما نکته مهم این است که باواریایی ها فعلاً چیزی را تائید نکرده‌اند. همچنین از سمت دیگر BMW بلاگ گزارش داده این ادعاها درست نیستند. یکی از منابع نزدیک به BMW بلاگ اظهار داشته پروژه iM2 در سال ۲۰۲۲ به ثمر نخواهد نشست و قدرت یاد شده را نخواهد داشت.

خب پس اوضاع از چه قرار است؟ حدس ما هم این است که این اخبار تا حد زیادی درست نیستند اما نمی‌توان چشم‌ها را روی این واقعیت که ب‌ام‌و ایده تولید محصول الکتریکی شده و پرفورمنس را دنبال می‌کند بست. در واقع ژرمن‌ها قبلاً به‌صورت غیرمستقیم تولید چنین خودرویی را تائید کرده‌اند.

همچنین اخیراً خودرویی الکتریکی با بدنه M2 کنونی رؤیت شده است. این خودروی تست فاقد خروجی اگزوز بوده و احتمالاً فضای ویژه‌ای بین دو اکسل آن برای قرار گرفتن باتری تعبیه شده است.

بازهم باید گفت که ب ام و احتمال تولید iM2 را تائید یا رد نکرده است. باید منتظر ماند و دید که سرانجام این اخبار چه خواهد شد. البته از یک‌چیز مطمئن هستیم و آن اینکه بخش پرفورمنس ب ام و دیر یا زود از قوای محرکه الکتریکی شده استفاده خواهد کرد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
5 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.