بی ام و XM کوپه در دنیای مجازی چه شکلی خواهد بود؟

بی ام و XM کوپه در دنیای مجازی چه شکلی خواهد بود؟

در این نوشتار می‌خواهیم رندرهایی از بی ام و XM کوپه را خدمت شما عزیزان تقدیم کنیم اما بد نیست نگاهی کوتاه به ریشه‌های شاسی‌بلند این برند داشته باشیم. زمانی که بی ام و اولین بار خبر تولید محصول مستقل M را اعلام کرد دانستیم این خودرو بر پایه محصولات فعلی ژرمن‌ها بنا نخواهد شد و این موضوع هیجان‌زدگی طرفداران را در پی داشت. در واقع آخرین باری که چنین اتفاقی رخ داده بود به بی ام و M1 مربوط می‌شود.

بنابراین طبیعی بود که طرفداران به دنبال یک کوپه اسپرت و جمع جور با طراحی احتمالی پیشرانه وسط باشند. این خودرو شاید به جنگ پورشه کیمن می‌رفت و از دو خودروی M3 و M4 متمایز می‌شد اما در واقع چیزی که رونمایی شد شاسی‌بلند هیبریدی با استایلی بسیار بحث‌برانگیز بود. قبلاً درباره XM زیاد صحبت کرده‌ایم اما نظر شما درباره XM کوپه مجازی چیست؟ اگر بی ام و از همان زبان طراحی جنجالی خود برای تولید یک خودروی کوچک و اسپرت تر استفاده کند نتیجه چه خواهد شد؟

رندرهایی که مشاهده می‌کنید پاسخ ما به سؤال‌های یاد شده است. در واقع از زبان طراحی XM برای تولید یک کوپه کوچک و دو درب استفاده می‌شود. البته این خودرو بیشتر یک شوتینگ بریک با صندوق‌عقب هاچبک و کوچک را تداعی می‌کند. نکته جالب اینکه وقتی اولین بار خبر مربوط به انتشار چنین رندرهایی را شنیدیم تصورمان یک شاسی‌بلند بزرگ و کوپه از XM بود. بی ام و XM کوپه در رندرها خودروی زیبایی است اما انتظار چنین چیزی را نداشتیم. ظاهر XM در یک خودروی پوزه بلند و جمع‌وجور بهتر جواب داده است. در واقع این خودرو زیباتر از M4 به نظر می‌رسد و چراغ‌های نازک و جلوپنجره با ابهت نیز روی آن نشسته است. از دیگر ویژگی‌های خاص این خودروی مجازی می‌توان به کاپوت پف کرده اشاره کرد که جذابیت بی ام و XM کوپه را دو چندان کرده است.

در بخش عقب هم می‌توانیم نمای بهتری نسبت به XM واقعی را داشته باشیم زیرا این بخش عمق بیشتری پیدا کرده و چراغ‌های نازک نیز طراحی بهتری دارند. حتی خروجی اگزوزها نیز جذاب‌تر از کار درآمده است. آیا باید از بی ام و بخواهیم چنین خودرویی را تولید کند؟ این رندر را می‌توان یکی از زیباترین خودروهای اسپرت بی ام و در سال‌های اخیر دانست و همان‌طور که در زمان معرفی XM گفتیم، این شاسی‌بلند عناصر جذاب زیادی در طراحی خود دارد اما در شکلی عجیب آن‌ها را به نمایش گذاشته است. اما استفاده از عناصر طراحی جذاب XM و تزریق آن به یک خودروی اسپرت تر و کوچک‌تر با تناسبات بهتر نتیجه پذیرفتنی‌تری را در بر خواهد داشت. آیا بی ام و همین زبان طراحی را گسترش خواهد داد؟ شاید این کار را انجام دهد اما نتیجه نهایی آن مشخص نیست.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 14 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.