بی ام و M2 2023 جدید در مهر ۱۴۰۱ معرفی می‌شود

بی ام و M2 2023 جدید در مهر ۱۴۰۱ معرفی می‌شود

بی ام و به‌صورت رسمی شمارش معکوس رونمایی رسمی آخرین محصول M با پیشرانه درون‌سوز خالص را شروع کرد. درباره M2 G87 جدید صحبت می‌کنیم که تاریخ‌ساز خواهد شد زیرا آخرین محصول درون‌سوز است که “قوی‌ترین حرف دنیا” را حمل می‌کند. این برند لوکس آلمانی نسل جدید M2 را چند وقتی به‌صورت تیزری پیش‌نمایش کرده بود و حالا می‌گوید در مهر ۱۴۰۱ آن را پرده‌برداری خواهد کرد. این کوپه اسپرت طبق انتظارات از فروردین ۱۴۰۲ روانه بازار خواهد شد.

برخی رسانه‌ها فرصت نشستن پشت فرمان نسخه پیش‌تولیدی M2 جدید را داشته‌اند. بی‌ام‌و به دنبال فروش کوچک‌ترین محصول M فقط به‌صورت دیفرانسیل عقب خواهد بود. این خودرو از گیربکس ۶ سرعته دستی استاندارد استفاده خواهد کرد اما خریداران خواهند توانست گیربکس ۸ سرعته استپ ترونیک را نیز سفارش دهند. اما پیشرانه S58 این خودرو همانی خواهد بود که در M4 می‌بینیم اما انتظار نداریم همان میزان قدرت را تولید کند زیرا در این صورت فروش مدل‌های بزرگ‌تر M را خواهد ربود. ژرمن‌ها به قدرت این خودرو اشاره نکرده‌اند اما گفته می‌شود نیروگاه ۶ سیلندر ۳ لیتری توئین توربوی موردبحث قدرتی در حدود ۴۵۰ اسب بخار را ارائه خواهد کرد.

بی‌ام‌و می‌گوید نسل جدید M2 همان پرفورمنس M2 CS قبلی را ارائه خواهد کرد. سیستم ترمز این خودرو نیز از M4 گرفته می‌شود و برای کاهش وزن نیز از سقف فیبر کربنی استفاده خواهد شد. با پرداخت هزینه اضافی هم می‌توان صندلی‌های فیبر کربنی جلو را سفارش داد که حس بهتری را به سرنشینان منتقل خواهند کرد. کابین این خودرو پذیرای پشت آمپرهای دیجیتال و نمایشگر مرکزی مشابه سایر محصولات مدرن بی‌ام‌و خواهد شد.

رسانه‌ها می‌گویند نسخه پیش‌تولیدی M2 جدید از همان دامپرهای تطبیقی و لاستیک‌های M4 استفاده کرده بود. این پرچم‌دار پرفورمنس در مقایسه با نسخه‌های ساده‌تر سری ۲ کوپه پهنای بیشتری خواهد داشت چراکه به گلگیرهای پف کرده مجهز خواهد بود. زمانی که پوشش رنگارنگ M از بدنه کنار برود شاهد طراحی گیرا و خشن‌تری نسبت به M240i استاندارد خواهیم بود. هنوز چند ماهی تا مهرماه فاصله داریم بنابراین تا آن زمان تیزرهای متنوعی از این خودرو منتشر خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.