بی ام و M2 کامپتیشن با قدرت ۷۱۰ اسب بخاری، هرکول جیبی!

بی ام و M2 کامپتیشن با قدرت ۷۱۰ اسب بخاری، هرکول جیبی!

اجازه دهید فعلاً نسل جدید بی ام و M2 را کنار بگذاریم و روی نسل قدیمی F87 تمرکز کنیم. خودرویی که مشاهده می‌کنید شاید یک نسخه نسبتاً استاندارد کامپتیشن با نوارهای M و رنگ بدنه زیبای نقره‌ای هاکنهایم به نظر برسد اما زیر پوست آن یک هیولای تمام‌عیار قرار دارد. این خودرو به لطف برخی تغییرات قدرت چشمگیری تولید می‌کند. با یکی از سریع‌ترین بی ام و M2 کامپتیشن های بازار روبرو هستیم که از تجهیزات اضافی سود می‌برد؛ اما مهم‌ترین تغییر این خودرو به زیر کاپوت مربوط می‌شود یعنی جایی که نیروگاه S55 توئین توربو پذیرای کیت TTE740 توربو انجینزر شده است. از بازنگری در ECU گرفته تا اگزوز اسپورت، این بی ام و کوچک بهبودهای ارزشمندی را تجربه کرده است.

تزریق متانول و ورودی کربنی اونچوری هم جزو دیگر بهبودها هستند و البته تغییراتی هم در گیربکس رخ داده است. نیروگاه ۶ سیلندر ۳ لیتری M2 کامپتیشن حالا قدرت قابل‌توجه ۷۱۰ اسب بخاری را روانه چرخ های عقب می‌کند. البته رساندن چنین خودرویی به سطح تیونینگ موردبحث کاملاً هزینه‌بر است و تغییرات رخ داده برای M2 کامپتیشن هزینه ۸۰ هزار پوندی (شامل خودرو) داشته‌اند. شاید برخی افراد بگویند بجای این خودرو می‌توان یک M4 کوپه فول خرید یا منتظر مدل CSL ماند اما خب این یک پروژه متفاوت برای افرادی خاص است. این‌طور نیست؟

با وجود گشتاور ۹۲۲ نیوتون متری، راننده هیجان زیادی را تجربه خواهد کرد. به همین خاطر است که کنترل کشش M2 در دورها و دنده‌های پایین کمی چالش‌برانگیز خواهد بود. زمانی که چسبندگی کافی وجود داشته باشد این هرکول جیبی خوی درندگی خودش را نشان خواهد داد

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.