بهترین کرم‌های مرطوب‌کننده ایرانی؛ این برندها را با خیال راحت بخرید

بهترین کرم‌های مرطوب‌کننده ایرانی

در این مطلب بهترین کرم‌های مرطوب‌کننده ایرانی را برایتان قرار داده‌ایم و به بررسی هر کدام از آن‌ها پرداخته‌ایم. با خواندن این مطلب می‌توانید مناسب‌ترین کرم مرطوب‌کننده را برای استفاده بر روی پوست خود انتخاب کرده و با خیال راحت خریداری کنید.

اهمیت استفاده از مرطوب‌کننده‌ها

محصولات مرطوب‌کننده تنها برای پوست‌های خشک مورد مصرف قرار نمی‌گیرند بلکه پوست‌های چرب، معمولی و مختلط هم نیاز به مرطوب‌کننده دارند که البته باید مرطوب‌کننده مناسب برای هر نوع پوست را استفاده کنید. کرم‌های مرطوب‌کننده به سه دسته مرطوب‌کننده دست، مرطوب‌کننده صورت و مرطوب‌کننده دست و صورت تقسیم می‌شوند و بهتر است هرکدام را در جای خود استفاده کنید. مرطوب‌کننده‌ها با رطوبت‌رسانی، پوست را شاداب و جوان نگه می‌دارند و مانع از خشکی، ایجاد چین و چروک زودرس و کشیدگی پوست می‌شوند. مقداری از مرطوب‌کننده‌ نوع پوست خود را بر روی صورت و دست‌ها بمالید و به آرامی ماساژ دهید. ماساژ کرم بر روی صورت به گردن خون بهتر و رساندن رطوبت به تمامی نقاط پوست کمک زیادی می‌کند. این نکته را در نظر داشته باشید که مرطوب‌کننده مانند محافظی در برابر آسیب و آلودگی از پوست شما عمل می‌کند.

موارد استفاده از کرم مرطوب‌کننده

  • پس از شست‌وشوی صورت و دست‌ها با انواع شوینده‌های صابونی
  • قبل از مصرف مواد آرایشی بر روی پوست صورت
  • در صورت قرار گرفتن در معرض آفتاب
  • در صورت احساس خشکی و زبری در پوست
  • خارش و پوسته پوسته شدن پوست
  • استفاده روزانه به صورت روتین مراقبتی

معیارهای میدونی برای انتخاب بهترین کرم مرطوب‌کننده‌ ایرانی

  • رطوبت‌رسانی به پوست
  • نرم کردن پوست
  • دارا بودن ویتامین‌های موردنیاز پوست
  • رضایت مصرف‌کنندگان

این محصولات از ۱ تا ۱۲ به ترتیب بالاترین کیفیت و امتیاز کاربران قرار گرفته‌اند.

معرفی انواع کرم مرطوب‌کننده ایرانی

۱. کرم مرطوب‌کننده نئودرم مدل Optimal Hydrosense

کرم نئودرم برای پوست‌های معمولی و خشک مناسب است. این کرم با دارا بودن ویتامین E و ویتامین B۵ خشکی پوست را از بین برده و آن را مرطوب می‌کند. این کرم ۵۰ میلی‌لیتری محفظه‌ای تیوبی دارد که به راحتی می‌توانید آن را با خود حمل کنید. با استفاده از کرم مرطوب‌کننده نئودرم، شفافیت پوست افزایش یافته و چین‌ و چروک‌های سطحی پوست کاهش می‌یابد. قبل از استفاده از لوازم آرایش می‌توانید مقداری از مرطوب‌کننده را بر روی پوست بمالید، مرطوب‌کننده مانند لایه‌ای محافظتی در برابر مواد آرایشی و چرب عمل خواهد کرد. کرم نئودرم مدل Optimal Hydrosense فاقد پارابن و چربی اضافی است.

افرادی که از این محصول استفاده کرده‌اند، آن را کرمی با بافت سبک، مرطوب‌کنندگی ماندگار، آبرسان، خوشبو، ازبین برنده سریع خشکی پوست و با قیمت مناسب دانسته‌اند که خرید آن را به دیگر افراد هم توصیه کرده‌اند. 

۲. کرم مرطوب‌کننده لافارر

لافارر کرمی با خاصیت مرطوب‌کنندگی و آبرسانی است که با حجم ۷۵ میلی‌لیتری هم برای پوست دست‌ها و هم برای پوست صورت مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کرم برای افراد با پوست‌های معمولی و مختلط مناسب است. لافارر حاوی ویتامین‌های E و C است. در اکثر محصولات آرایشی و بهداشتی ویتامین E وجود دارد و نقش رطوبت‌رسانی و شادابی را برعهده دارد. بهتر است قبل از استفاده از مرطوب‌کننده لافارر پوست خود را به خوبی شسته و خشک کنید، سپس در صبح و شب بر روی پوست دست‌ها، گردن و صورت بمالید.

بیش از ۱۳۰۰ نفر از این محصول خریداری کرده و از کیفیت و تاثیر آن کاملاً راضی بوده‌اند. رایحه مطبوع، آبرسانی مناسب، ازبین بردن خشکی پوست  از جمله موارد رضایت کاربران بوده است.

۳. کرم مرطوب‌کننده کامان مدل Argan

این کرم مرطوب‌کننده محفظه‌ای کاسه‌ای با ۲۵۰ میلی‌لیتر حجم دارد. کرم کامان با دارا بودن عصاره آرگان برای پوست‌های چرب و مختلط مناسب است. وجود SPF در این محصول باعث می‌شود لایه‌ای محافظ در برابر نور خورشید بر روی پوست ایجاد شود و تا حدی از آسیب‌ها جلوگیری کند. A، E و C ویتامین‌های موجود در کرم آرگان کامان هستند که منجر به رطوب‌رسانی بهتر، شادابی و زیبایی پوست می‌شوند. این محصول فاقد الکل، پارابن و آمونیاک که عامل‌های شیمیایی نامناسبی برای پوست محسوب می‌شوند است.

بیش از ۷۰۰ نفر از کسانی که این محصول را خریداری و مصرف کرده‌اند، از رطوبت‌رسانی، ماندگاری بر روی پوست و برطرف کردن خشکی پوست آن رضایت داشته‌اند.

۴. کرم مرطوب‌کننده سی گل مدل Hydra Beauty Intense Plus

افرادی با پوست حساس باید از کرم مرطوب‌کننده Hydra Beauty Intense سی‌ گل استفاده کنند چرا که این کرم با دارا بودن ویتامین‌هایی همچون E و B۵ و همین‌طور روغن‌های گیاهی و معدنی امگا ۳ و امگا ۶، مانند یک تسکین‌دهنده و التیام‌بخش عمل می‌کند. این کرم قرمزی، خارش، التهاب، اگزما، خشکی و انواع درماتیت را بهبود می‌بخشد و همچینین در درمان بیماری‌هایی مانند یسوریازیس کمک می‌کند. با استفاده از کرم مرطوب‌کننده سی گل پوسته پوسته شدن و ترک‌های پوستی ازبین رفته و دیگر قابل مشاهده نخواهند بود. سی گل کرمی با خاصیت نرم و مرطوب‌کنندگی قوی است که فاقد انواع اسانس و چربی است.

کاربران به دلیل بافت سبک، کیفیت بالا و قیمت مناسبش، امتیاز ۳.۹ از ۵ را به آن داده‌اند.

۵. کرم مرطوب‌کننده ویت یو مدل Shea Butter

کرم ویت یو حاوی روغن شی باتر است که از جمله فواید این روغن می‌توان به خاصیت ضدپیری، شادابی و جوانی پوست، رطوبت‌رسانی، مقاومت پوست در برابر خشکی، ضدالتهاب، دارا بودن آنتی‌ اکسیدان، ضدجوش و ضدباکتری بودن آن اشاره کرد. این کرم رایحه‌ای بسیار مطبوع دارد و تیوب ۵۰ میلی‌لیتری آن را به راحتی می‌توانید درون کیف خود قرار دهید. کرم مرطوب‌کننده ویت یو برای انواع پوست قابل مصرف است.

بیش از حدود ۲۵۰ نفر این کرم را خریداری کرده و پس از مصرفش از مواردی همچون، رطوبت‌رسانی، بوی خوش، بافت سبک و نرم، دوام بر روی پوست، برطرف کردن خشکی پوست و همین‌طور قیمت مناسبی که دارد اعلام رضایت کرده‌اند. کرم مرطوب‌کننده ویت یو تنوع زیادی در رایحه و نوع دارد. 

۶. کرم مرطوب‌کننده شون مدل Shea Butter

کرم مرطوب‌کننده شون علاوه‌بر شی باتر حاوی روغن آرگان هم هست که ترکیب این دو ماده باهم به معنی تاثیرگذاری سریع‌تر و همین‌طور نرمی و لطافت بیش‌تر پوست است. شون محفظه‌ای پمپی دارد که استفاده از آن بسیار راحت و بدون دخالت دست به کرم و جلوگیری از ایجاد آلودگی است، در این محفظه به مقدار ۳۰۰ میلی‌لیتر کرم مرطوب‌کننده قرار داده شده است که تا مدتی نسبتاً طولانی می‌توان آن را مورد استفاده قرار داد. کرم مرطوب‌کننده شون برای انواع پوست‌های خشک، چرب، مختلط، حساس و معمولی مناسب و قابل مصرف کردن است.

بیش از ۹۰ نفر از این محصول استفاده کرده و امتیاز ۳.۷ از ۵ را به آن داده‌اند. دلیل امتیاز دادن کاربران قیمت مناسب، رطوبت‌ رسانی، دوام روی پوست و رایحه مطبوع آن بوده است.

۷. کرم مرطوب‌کننده پریم مدل Acnex Colorless SPF۳۰

اولین ویژگی بارز کرم مرطوب‌کننده پریم، دارا بودن SPF۳۰ در آن است که باعث می‌‌شود این کرم در رده یک ضدآفتاب ضعیف کاربرد داشته باشد. این کرم به مقدار ۵۰ میلی‌لیتر و مناسب پوست‌های چرب است. کرم پریم فاقد رنگ بوده و از ایجاد آکنه و جوش بر روی پوست‌های چرب جلوگیری می‌کند. وجود عصاره بابونه و روغن بادام منجر به افزایش نرمی و لطافت پوست شده و رطوبت کافی به پوست می‌رساند. پریم حاوی ترکیبات ضدالتهابی و ضدمیکروبی است که آکنه و سبوم پوست را کنترل کرده و کاهش می‌دهد. اگر دارای پوستی چرب با آکنه و جوش‌های سرسیاه هستید، استفاده از کرم مرطوب‌کننده پریم گزینه‌ای مناسب برای شما خواهد بود.

افرادی که از این کرم مصرف کرده‌اند، از مات شدن پوست چرب، رطوبت‌رسانی مناسب و بوی ملایمی که دارد راضی بوده‌اند و خرید آن را پیشنهاد کرده‌اند. فقط دقت داشته باشید که این کرم برای پوست‌های خشک، مختلط و حساس مناسب نیست و ممکن است پوست را تاحدی خشک و کشسانی کند.

۸. کرم مرطوب‌کننده سینره مدل Hydra Plus

کرم Hydra Plus را پس از تمیز کردن پوست با آب یا هر نوع پاک کننده دیگری، در صبح و عصر می‌توانید استفاده کنید. این کرم برای افرادی که پوست‌های خشک و معمولی دارند قابل استفاده است اما برای افراد با پوست چرب، سنگین بوده و چربی پوست‌شان را افزایش خواهد داد. حجم این کرم ۶۵ میلی‌لیتر و تیوبی است. کرم مرطوب‌کننده سینره، به صورت عمقی و با دوام بالا رطوبت را به پوست می‌رساند و خشکی پوست را به سرعت برطرف می‌کند منظور برطرف کردن لحظه‌ای نیست بلکه به نوعی به درمان خشکی پوست کمک می‌کند. وجود روغن آرگان، روغن سبوس برنج، اسکوالن و شی باتر در کرم سینره، لطافت و نرمی پوست را حفظ کرده و مقاومت پوست را بالا می‌برد.

۹. کرم مرطوب‌کننده هیمالیا مدل Aloe Vera

کرم هیمالیا برای انواع پوست‌های چرب، خشک، معمولی و مختلط قابل استفاده است و حجمی معادل ۱۵۰ میلی‌لیتر دارد. وجود عصاره آلوئه‌ورا در این کرم باعث لطافت و نرمی بیش‌تر می‌شود که پس از مدتی به‌طورحتم تاثیر آن را مشاهده خواهید کرد. محفظه کاسه‌ای کرم مرطوب‌کننده آلوئه‌ورا استفاده آسانی هم دارد.

کیفیت مناسب و عدم داشتن تست حیوانی این محصول از مواردی است که رضایت مصرف کنندگان را جلب کرده است.

۱۰. کرم مرطوب‌کننده مای مدل Hydra Charge

کرم ۴۹۰ میلی‌لیتری مای محفظه‌ای تیوبی دارد که تا مدت نه‌چندان کوتاهی می‌توان از آن استفاده کرد. مای کرمی آبرسان و رطوبت‌رسان است که خشکی پوست ازبین برده و آن را لطیف و شاداب می‌کند. این کرم مغذی است و مواد موردنیاز پوست را به آن می‌رساند، ترمیم‌کننده است و آسیبی که در اثر خشکی و عدم رسیدن رطوبت به پوست را ایجاد کرده درمان می‌کند همچنین کرم مرطوب مدل Hydra Charge پوست را التیام می‌بخشد و از کشیدگی و پوسته پوسته شدن آن جلوگیری می‌کند. استفاده چندباره از کرم‌های مرطوب‌کننده در طول روز ممانعتی ندارد. همچنین وجود عصاره آلوئه‌ورا در این محصول به لطافت و نرمی بیش‌تر پوست کمک فراوانی می‌کند.

کاربران از خاصیت نرم‌کنندگی و بوی ملایم آن رضایت داشته‌اند. همچنین حجم آن به‌نسبت قیمتی که دارد بسیار به‌صرفه است.

۱۱. کرم مرطوب‌کننده آردن مدل Hidra Line

کرم مرطوب‌کننده ۵۰ میلی‌لیتری آردن برای پوست‌های خشک قابلیت استفاده دارد. این کرم مرطوب‌کننده و نرم‌کننده‌ای مناسب است که از پوست در برابر عوامل آسیب‌رسان محافظت می‌کند. آردن حاوی ۵ درصد اوره و همچنین اوسرین است که به نرم و لطافت و ازبین بردن خشکی پوست تسریع می‌بخشد.

مصرف‌‌کنندگان، این محصول را نرم‌کننده و آبرسانی مناسب دانسته‌اند که به راحتی خشکی پوست را ترمیم می‌کند و قیمت مناسبی دارد.

۱۲. کرم مرطوب‌کننده جی.پلار مدل Jojoba

این مرطوب‌کننده قوی برای انواع پوست حساس، خشک و معمولی می‌تواند استفاده شود. کرم مرطوب‌کننده جی پلار حاوی ویتامین‌های A و E و همچنین عصاره‌های جوجوبا و شی باتر هستند. ترکیب ویتامین‌ها و عصاره‌های ذکر شده در کرم جی پلار، پوستی نرم و لطیف را برای شما ایجاد می‌کند. استفاده از کرمی که به‌درستی به پوست‌تان رطوبت‌رسانی کند، منجر به افزایش شادابی و جوانی پوست، عدم پوسته پوسته شدن، جلوگیری از خشکی و کشیدگی در پوست خواهد شد. این کرم ۶۰ میلی‌لیتر محفظه‌ای تیوبی دارد که بهتر است بر روی پوست تمیز و خشک مورد مصرف قرار بگیرد.

۱۳. کرم نرم‌کننده هندولوژی مدل ylang ylang

کرم هندولوژی از محصولات وطنی است که میان خریداران محبوبیت دارد. این کرم برای پوست‌های خشک طراحی شده است و اگر حسابی پوست دست‌هایتان را با شست‌وشو خراب کرده‌اید، بهتر است که نیم‌نگاهی به آن داشته باشید.

این کرم آب‌رسان خوبی است و دوام خوبی هم دارد؛ یعنی لازم نیست که مدام آن را تجدید کنید. کرم هندولوژی حاوی ویتامین E است و روغن آرگان هم در فرمولاسیونش وجود دارد. همه این‌ها باعث شده که با محصولی آب‌رسان روبه‌رو باشیم که روی پوست به‌خوبی ماندگاری دارد و ما را از شر پوست خشک و خشن نجات می‌دهد.

مواد موجود در این کرم به رفع خشکی پوست کمک شایانی می‌کنند. از اساس هم این محصول برای پوست‌های خشک طراحی و تولید شده است و از این بابت می‌توانید خیالتان را راحت کنید که محصولی ناجی پوست خشک خود پیدا کرده‌اید. کرم هندولوژی هم برای پوست دست‌ها مناسب است و هم نقاط دیگر بدن.

جذب زودهنگام و نماسیدن کرم روی پوست، در کنار بوی خوبی که دارد از جمله نکات مثبت آن است. خریداران قبلی کرم هندولوژی به این نکات اشاره کرده‌اند. بسته‌بندی آن و قرارداشتن در ظرفی پمپی هم از مزایایش به‌شمار می‌رود. حجم این کرم حدود ۳۰۰ میلی‌لیتر است و قیمت آن هم در تابستان ۱۴۰۰، در حدود ۳۴ هزار تومان.

۱۴. کرم نرم‌کننده دست و صورت اسکلاره مدل Aloevera

کرم اسکلاره حاوی ویتامین A و E است. در این کرم هم از عصاره آلوئه‌ورا استفاده شده است و می‌تواند نرم‌کنندگی خوبی برای پوست‌های خشک و آسیب‌دیده به همراه داشته باشد. دوام آن هم روی پوست مطلوب است و نیاز به تجدید مداوم آن نیست.

کسانی که پوست خشکی داشته و این کرم را مصرف کرده‌اند از کیفیتش در رفع خشکی راضی بوده‌اند. پس شما هم می‌توانید نگاهی به این محصول داشته باشید.

حجم این کرم ۲۰۰ میلی‌لیتر است و به قیمت حدود ۳۰ هزار تومان فروخته می‌شود. اجازه بدهید که نظر خریداران قبلی را درباره‌اش بدانیم تا ببینیم که ارزش خریدش چقدر است. جذب بالا، مرطوب‌کنندگی زیاد و نرمی پوست بعد از استفاده از کرم اسکلاره از جمله نکات مثبتی است که بارها در میان نظرات کاربران به آن اشاره شده است.

۱۵. کرم نرم‌کننده دست و صورت آلوئه‌ورا کاسه‌ای مای

اگر پوستتان خشک است یا معمولی، کرم مای را به‌خاطر داشته باشید. این کرم هم می‌تواند گزینه بهترین کرم نرم کننده ایرانی باشد. چرا؟ چون ویتامین E دارد، خاصیت کشسانی پوست را بهبود می‌دهد و آن را نرم می‌کند. اما این‌ها ادعاهای برند است یا واقعیت دارد؟

آلوئه‌ورا از آن مواد معروف در دنیای محصولات آرایشی و مراقبتی از پوست است. از انصاف که نگذریم، واقعا هم می‌تواند آثار بسیار درخشانی روی پوست و مو داشته باشد. اجازه بدهید که اثرگذاری این محصول را روی پوست ببینیم.

کرم نرم‌کننده مای حاوی عصاره آلوئه‌وراست و ویتامین هم دارد. اگر پوست خشک و آسیب‌دیده دارید، از این کرم استفاده کنید. با مصرف این محصول می‌توانید کشیدگی پوست خشکتان را کاهش بدهید و احساس بهتری داشته باشید.

۱۶. کرم نرم‌کننده دست و صورت بیوتی مدل QW01

این کرم ارزان‌ترین گزینه فهرست مقاله‌مان است. نرم‌کننده دست و صورت بیوتی هم می‌تواند گزینه‌ای باشد که برای خریدش دست‌به‌جیب می‌شوید. اجازه بدهید که مروری بر وضعیت معیارهایمان برای این کرم داشته باشیم.

این کرم هم می‌تواند پوست‌های خشک و معمولی را نرم کند و لطافت را به آنها بازگرداند. در کرم کاسه‌ای بیوتی از ویتامین E و C استفاده شده است. ردپای عصاره آلوئه‌ورای معروف در این کرم هم دیده می‌شود.

این کرم کیفیت مطلوبی دارد اما نه به اندازه کرم‌هایی که تا اینجا معرفی کردیم. بیشتر کسانی که آن را خریداری کرده‌اند، یا محصول را با مواد دیگر ترکیب و بعد مصرف کرده‌اند یا استفاده‌شان بسیار زیاد بوده و این حجم از کرم با قیمت ارزان برایشان به‌صرفه بوده است.

نرم‌کنندگی کرم از سوی مشتریان قبلی‌اش تأیید شده است اما مشکلاتی هم در آن وجود دارد. برای نمونه، به‌گواه کاربران، این کرم آبکی است و کمی شُل. اما جذب و نرم‌کنندگی خوبی دارد.

در آخر

شاید خیلی از افراد تصور کنند کرم مرطوب‌کننده کار رطوبت‌رسانی را انجام می‌دهد و دیگر نوع آن مهم نیست اما باید بدانید مرطوب‌کننده‌ها هم مانند سایر لوازم آرایشی و بهداشتی پوست به نوع پوست، سن، میزان خشکی پوست و در نظر گرفتن مشکلات پوستی افراد باید انتخاب و مصرف شوند چرا که در غیر این صورت ممکن است نتیجه‌ای عکس و نامناسب داشته باشند. مثلاً اگر یک فرد با پوست چرب از کرم مربوط به پوست خشک که دارای چربی بیش‌تر است استفاده کند، چربی پوستش چند برابر شده و با افزایش سبوم، احتمال ایجاد انواع جوش و آکنه افزایش پیدا می‌کند. حتی استفاده از کرم دست به جای کرم صورت مشکل‌ساز خواهد بود چرا که میزان ضخامت و نحوه آبرسانی به پوست قسمت‌های مختلف بدن، با یکدیگر متفاوت است. تنها در صورتی می‌توانید یک کرم را هم برای دست و هم برای صورت استفاده کنید که روی بسته‌بندی آن به این نکته اشاره شده باشد.

ممنون می‌شویم اگر کرم‌ مرطوب‌کننده خوب و باکیفیتی می‌شناسید، برای ما و دیگران اسمش را بنویسید.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
14 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.