بهترین برندهای لاک ناخن ایرانی از نظر خریداران را بشناسید

 لاک ناخن

در این مطلب تعدادی از بهترین برندهای ایرانی لاک ناخن معرفی شده و در اختیار خوانندگان قرار گرفته تا بتوانند انتخابی بهتر و سریع‌تر داشته باشند.

چرا لاک ایرانی استفاده کنیم؟

برندهای ایرانی و موفقی وجود دارند که توانسته‌اند در زمینه تولید محصولات آرایشی ناخن پیشرفت بسیاری داشته باشند و از همه مهم‌تر آن که اغلب برندهای ایرانی قیمت مناسب‌تری هم دارند که از نظر اقتصادی هم به‌صرفه‌تر محسوب می‌شوند.

برای خریداری لاک ناخن مناسب باید به یک سری از فاکتورها دقت کنید که عبارتند از:

  • تنوع رنگ بالا: هرچه تنوع و طیف رنگ‌‌ها در لاک‌های ناخن یک برند بیش‌تر باشد، به‌طورحتم محبوبیت بیش‌تری هم برای کاربران خواهد داشت. یک برند مناسب باید علاوه‌بر تنوع رنگ بالا تنوع نوع مانند لاک براق، لاک مات، لاک اکلیلی و … را هم داشته باشد.
  • غلظت مناسب: اگر لاک خیلی رقیق باشد، باید چند لایه استفاده شود که خیلی زود هم تمام خواهد شد؛ در مقابل اگر غلظت لاک بسیار بالا باشد، استفاده از آن سخت بوده و بسیار دیرتر هم خشک خواهد شد که این مورد هم باعث نارضایتی خواهد شد. پس در نتیجه یک غلظت مناسب که نه خیلی غلیظ باشد و نه خیلی رقیق، برای لاک ناخن مناسب خواهد بود. بهترین غلظت را لاکی دارد که با یک لایه مصرف بر روی ناخن، رنگ موردنظر را ایجاد کند. سرعت خشک شدن لاک هم به غلظت آن وابسته است. برای رقیق کردن لاک‌هایی که غلیظ هستند از استون استفاده نکنید، اگرچه همان لحظه کار شما را راه می‌اندازد اما پس از مدت کمی لاک ناخن دیگر قابل استفاده نخواهد بود چرا که ساختار مواد آن به هم می‌ریزد.
  • ماندگاری ایده‌آل: قطعاً شما دوست دارید لاکی که استفاده می‌کنید، علی‌رغم کار کردن، استحمام، شست‌وشوی دست‌ها و … ماندگاری خوبی داشته باشد تا مجبور نباشید هر روز آن را تمدید کنید. لاک مناسب دقیقاً باید ویژگی ماندگاری بالا را داشته باشد و بعد از مدت کوتاه بر روی ناخن تکه تکه نشود و ترجیحاً با رشد ناخن‌ها بر روی سطح ناخن بالا بیاید. دقت کنید که به غیر از کیفیت لاک باید پس از لاک زدن، به خوبی از ناخن‌هایتان مراقبت کنید.

معیارهای میدونی برای انتخاب بهترین برندهای ایرانی لاک ناخن

برندهای معرفی شده براساس کیفیت و نظر مصرف‌کنندگان طبقه‌بندی شده‌اند.

  • کیفیت
  • ماندگاری
  • غلظت مناسب
  • قیمت ایده‌آل
  • رضایت کاربران

۱. لاک ناخن مای

برند مای محصولات متنوعی برای ناخن عرضه کرده که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به انواع لاک ناخن اشاره کرد. انواع مختلف لاک ساده، لاک شاین‌دار، لاک مات و براق، انواع تقویت‌کننده‌های ناخن، محصولات تزئین و آرایش ناخن و … از محصولات تولیدی برند مای هستند. لاک‌های ناخن مای دارای رنگ‌هایی زیبا هستند اما برای جلوه بهتر و نشان دادن رنگ زیباتر باید دو سری بر روی ناخن استفاده شوند و به نوعی رقیق محسوب می‌شوند اما بسیار زود خشک شده و ماندگاری نسبتاً بالایی هم دارند؛ البته این موضوع برای لاک‌های رنگی صدق می‌کند و برای محصولی مانند برق ناخن که بی‌رنگ است تفاوتی ندارد. فرچه لاک‌های مای سایز و کیفیت بسیار مناسبی دارند.

۲. برند ایرانی این لی

لاک ناخن‌های این لی اگرچه رنگ‌هایی بسیار جذاب و زیبا دارند اما رقیق هستند و باید دو مرتبه بر روی ناخن استفاده شوند که این مورد هم در رنگ‌های تیره و هم در رنگ‌های روشن باید رعایت شود. این لی لاکی است که بسیار زود خشک می‌شود و برای ماقعی که عجله دارید گزینه‌ای مناسب محسوب می‌شود. لاک‌های این برند ماندگاری متوسطی دارند اما رنگ‌های زیبایش توانسته نظر کاربران بسیاری را به خود جلب کند.

روی هم رفته لاک‌های ناخن این لی جذاب، زیبا و باکیفیتند و ست فرنچ این برند هم محصولی باکیفیت و دلنشین است.

۳. لاک ناخن کالیستا

نداشتن تست حیوانی محصولات کالیستا از جمله ویژگی‌های بارز این برند است که افراد بسیاری آن را موردتوجه قرار می‌دهند. لاک‌های ناخن کالیستا جزو محصولات پرفروش این برند هستند. تنوع رنگ و نوع (مات و براق) در لاک‌های کالیستا دلیل دیگری برای محبوبیت آن در میان خانم‌هاست. غلظت مناسب اولین موردی است که درمورد لاک‌های کالیستا جلب توجه می‌کند و این بدین معنی است که با یک بار لاک زدن هم می‌توانید ناخن‌هایی زیبا و خوش رنگ داشته باشید. کالیستا زود خشک می‌شود که نکته بسیار مهمی برای یک لاک است. در لاک‌های شاین‌دار پس از خشک شدن سطح ناخن صاف نیست و ذرات شاین قابل لمس خواهند بود که برای برخی از افراد چندان خوشایند نیست که البته این موضوع به دلیل دارا بودن دانه‌های درشت به وجود می‌آید. در لاک‌های ساده و برق ناخن کالیستا این موارد را مشاهده نخواهید کرد. ماندگاری بالا و فرچه مناسب از دیگر ویژگی‌های لاک‌های کالیستا هستند.

۴. لاک ناخن ساویز

ساویز دارای تنوع رنگی بسیار بالایی برای لاک‌های ناخن است که توانسته تمامی سلیقه‌ها پوشش دهد. لاک‌های ناخن ساویز در زمان کوتاهی پس از استفاده خشک می‌شوند و ماندگاری خوبی دارند. لاک‌ ساویز ناخن‌ها را زیبا و درخشان کرده و سطح ناخن‌ها را به خوبی پوشش می‌دهد. اما بهتر است بدانید که ساویز هم لاک نسبتاً رقیقی است و باید چندبار بر روی ناخن زده شود که وجود چند لایه لاک بر روی ناخن، پاک کردن آن را سخت‌تر خواهد کرد. البته این موضوع برای لاک‌های صدفی و برق ناخن این برند وجود ندارد و بیش‌تر در مورد لاک‌های کم‌رنگ دیده می‌شود.

۵. لاک ناخن مارال

امروزه مارال با تولید انواع لاک ناخن، پد و محلول‌های پاک‌کننده لاک ناخن و همین‌طور محصولات مراقبتی ناخن توانسته محبوبیت بسیاری را در میان کاربران به دست آورد. از نظر کاربران تنوع رنگ بالا، زود خشک شدن و ماندگاری مناسب لا‌ک‌های مارال مزایایی است که نباید آن‌ها را نادیده گرفت اما رنگ‌ها به نوعی کدر هستند که در برخی از موارد موجب نارضایتی افرادی که از آن‌ها استفاده کرده‌اند، شده است. از انواع لاک‌های مارال می‌توان به صدفی، بی‌رنگ، اکلیلی و ساده اشاره کرد.

۶. برند ایرانی آنیکا

لاک‌های ناخن برند ایرانی آنیکا تنوع رنگ و نوع بسیار بالایی دارند و تقریباً می‌توانند تمامی سلیقه‌ها را پوشش دهند. هرچند لاک‌های آنیکا رنگ‌های جذابی دارند اما رقیق بودن بالای این لاک‌ها و لزوم استفاده چندلایه برای رسیدن به رنگ دلخواه، موردی است که موجب نارضایتی برخی از کاربران شده است. اما به هرحال زود خشک شدن، ماندگاری مناسب و عدم ایجاد حساسیت از ویژگی‌های مثبت لاک‌های ناخن آنیکاست.

۷. برند ایرانی مدیا

کیفیت مواد، ماندگاری، غلظت به اندازه و قیمت مناسب ازجمله مزایای لاک‌های این برند هستند که توانسته‌اند نظر کاربران زیادی را به خود جلب کنند. تنوع رنگ لاک‌های ناخن مدیا بالاست و تقریباً می‌توان گفت بیش‌تر طیف‌های رنگی را داراست. برای کامل کردن مجموعه لاک‌های خود، مدیا برندی مناسب خواهد بود. این برند لاک‌هایی با قابلیت زود خشک شدن بدون نیاز به لاک خشک کن دارد که ماندگاری نسبتاً بالایی هم دارند و بر روی ناخن ترک ترک نخواهند شد.

۸. برند ایرانی لیا ویتو

این برند ایرانی نه‌تنها لاک‌هایی با تنوع رنگ بالا دارد بلکه پوششی یکدست، طبیعی و با ماندگاری بالا بر روی ناخن‌ها ایجاد خواهد کرد. برس باکیفیت لاک‌های لیا ویتو اندازه‌ای استاندارد دارد که به خوبی سطح ناخن‌ها را پوشش‌دهی می‌کند. انواع لاک فرنچ، لاک‌های رنگ روشن و تیره، لاک‌های ساده و شاین‌دار و … جزو محصولات این برند هستند. لیا ویتو لاک‌هایی با حجم ۱۵ میلی‌لیتری و قیمت بسیار مناسب دارد.

۹. برند ایرانی روبی سان

ویژگی‌هایی که یک لاک را از جهت به محصولی مناسب تبدیل می‌کند کیفیت بالا، ماندگاری، پوشش‌دهی خوب، خشک شدن سریع، فرچه و قیمت مناسب است. فرچه مناسب قادر است به خوبی سطح ناخن را با یک بار پوشش دهد. ماندگاری بالا منجر می‌شود که شما نیازی به تمدید چند باره لاک نداشته باشید. خشک شدن سریع باعث می‌شود سریع‌تر به کارهای دیگرتان رسیدگی کنید و درنهایت قیمت مناسب باعث می‌شود بتوانید طیف وسیع‌تری از رنگ‌های لاک ناخن را داشته باشید. این‌های مزایای لاک ناخن‌های برند روبی سان هستند که این برند را به گزینه‌ای مناسب برای خرید و استفاده تبدیل می‌کنند. لاک ناخن‌های روبی سان داری ۲۰ میلی‌لیتر حجم هستند.

۱۰. برند ایرانی ورتوسا

این برند دارای انواع لاک ناخن، برق ناخن، لاک‌های ساده و اکلیل‌دار است. لاک‌های برند ورتوسا دارای حجم ۱۴ میلی‌لیتر، ماندگار، با پوشش بالا هستند که در مدل‌های براق، مات، صدفی، شاین‌دار و اکلیلی تولید و عرضه شده‌اند که از نظر ظاهری دارای دو مدل هستند. خشک شدن سریع، کیفیت عالی، غلظت و قیمت مناسب ازجمله ویژگی‌های لاک‌های این برند هستند که توانسته‌اند رضایت کاربران را جلب کنند.

در آخر

این نکته را فراموش نکنید که همیشه بهترین برند با بهترین کیفیت از میان برندهای خارجی نخواهد بود چرا که برندهای ایرانی بسیاری وجود دارندکه هم از لحاظ قیمت، هم از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ سازگاری با ناخن‌ها از برندهای خارجی بهتر هستند. لاک ناخن اگرچه ناخن‌ها را زیبا و شیک می‌کند اما فراموش نکنید که ماندگاری طولانی مدتش بر روی ناخن، سلامت ناخن‌ها را به خطر می‌اندازد و منجربه نرسیدن اکسیژن و زردی سطح ناخن‌ها خواهد شد. استفاده از پاک‌کننده‌های لاک ناخن استونی توصیه نمی‌شود چرا که استون سطح ناخن‌ها را خشک و شکننده می‌کند، ترجیحاً باید از محصولاتی استفاده شود که دارای ویتامین E بوده و سلامت ناخن‌ها را هم حفظ کنند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.