بازسازی یک ب‌ام‌و ۲۸۰۰ GTS، جواهر ناب آلمانی-ایتالیایی

بازسازی یک ب‌ام‌و ۲۸۰۰ GTS، جواهر ناب آلمانی-ایتالیایی

E9 نام خانواده‌ای از کوپه‌های ب‌ام‌و بود که بین سال‌های ۱۹۶۸ تا ۱۹۷۵ در مدل‌های مختلفی مثل ۲۸۰۰ CS و ۳.۰ CS تولید شد. در آن سال‌ها یک شرکت اتاق‌سازی ایتالیایی بنام Pietro Frua اقدام به ساخت مدل ویژه‌ای بر اساس این کوپهٔ آلمانی نمود که ۲۸۰۰ GTS نام گرفت. از این خودرو تعداد محدودی ساخته شد و حالا یک دستگاه از آن توسط بخش کلاسیک گروه ب‌ام‌و موردبازسازی قرار گرفته است.

با نگاه به ظاهر بسیار ساده و جذاب ۲۸۰۰ GTS شاید بسیاری از طرفداران از طراحی‌های کنونی ب‌ام‌و متنفر شوند زیرا بدنهٔ سادهٔ این خودرو نه‌تنها بسیاری از محصولات مدرن ب‌ام‌و را شرمنده می‌کند بلکه جلوپنجرهٔ کرومی کوچک آن احتمالاً در اندازه یک‌ششم جلوپنجرهٔ عظیم X7 کنونی است یعنی ویژگی‌ای که این روزها بشدت در ساخته‌های ب‌ام‌و موردانتقاد قرار گرفته است.

این ۲۸۰۰ GTS که تصاویر آن‌را مشاهده می‌کنید، در ابتدا با همین رنگ سبز رنگ‌آمیزی شده بود اما در دههٔ ۸۰ میلادی به رنگ قرمز درآمد. سپس موزهٔ ب‌ام‌و در دههٔ ۲۰۰۰ آن‌را در اختیار گرفت و بین سال‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۹ اقدام به بازسازی دقیق آن نمود تا این کوپهٔ کمیاب و جذاب کاملاً به شکل اولیهٔ خود درآید. نتیجهٔ این بازسازی را می‌توانید در تصاویر این مطلب مشاهده کنید.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 13 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.