اولین نگاه به مرسدس بنز AMG GT از درون کابین

اولین نگاه به مرسدس بنز AMG GT از درون کابین

مرسدس بنز در حال آماده کردن رقیبی برای پورشه ۹۱۱ است. خودرویی که قیمتی مناسب‌تر از SLS AMG هم خواهد داشت و در عین حال می‌تواند رویای بنز را برای داشتن یک خودروی اسپرت واقعی تحقق بخشد. در حالی که یک SLS AMG بیش از ۲۰۰ هزار دلار برایتان آب می‌خورد، نباید انتظار قیمتی کمتر از ۱۰۰ هزار تا را برای مدل GT داشته باشید. این یک خودروی کوچک‌تر، سبک‌تر و مقرون به صرفه‌تر است که به صورت اختصاصی توسط مرسدس-AMG طراحی شده است. هدف مرسدس AMG برای خلق این خودرو، توجه به دینامیک رانندگی، چابکی و هیجان در قالبی ناب است تا شعار “خودروی اسپرت اصیل” را محقق کند.

اولین تصاویر از این خودرو از فضای داخلی آن منتشر شده است. طراحی داخلی با حال و هوای اسپرت و آشنای مدل‌های جدید بنز با دو رنگ مشکی و قرمز، بسیار جذاب و با کیفیت از آب درآمده است. کنسول وسط در مطابقت با شکل خورجینی موتور، به شکل V طراحی شده است. کابین دو نفره به نظر می‌رسد و پد لمسی کنترل سیستم COMAND، صفحه نمایش لمسی شناور و دریچه‌های گرد هواکش‌های سیستم تهویه، جلب توجه می‌کنند.

مرسدس AMG GT از یک موتور V8 با حجم ۴.۰ لیتر و با استفاده از توربوی دوقلو و احتمالاً در سه سطح خروجی از نظر قوای تولیدی ارائه خواهد شد که مدل پایه آن ۴۸۰ اسب بخار و سری سیاه آن نیز بیش از ۶۰۰ اسب بخار قدرت تولید خواهد کرد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 8 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.