اولین ملاقات با فراری F12tdf، زیبای وحشی

اولین ملاقات با فراری F12tdf، زیبای وحشی

این روزها فراری با دو مدل ۴۸۸ اسپایدر و F12tdf حسابی گردوخاک به راه انداخته است. در اینجا قرار است به سراغ برادر بزرگ‌تر یعنی F12tdf برویم. خودرویی که قرار است تنها ۷۹۹ دستگاه از آن تولید شود که ۲۰۰ دستگاه بیش از ۵۹۹ GTO می‌باشد.

آخرین فرزند نخبه در خانواده فراری‌ها، یک موتور ۱۲ سیلندر V شکل با حجم ۶.۳ لیتر و با تنفس طبیعی دارد. ۷۶۹ اسب پرتوان همراه با گشتاور ۶۸۹ نیوتن متر در زیر کاپوت آن نفس می‌کشند. تعداد این اسب‌ها ۳۹ تا بیش از F12 برلینتا است.

رژیم وزنی باعث شده تا ۱۱۰ کیلوگرم نسبت به فراری F12 برلینتا شاهد کاهش وزن باشیم. یک گیربکس هفت سرعته اتوماتیک با کلاچ دوگانه و امکان تعویض دستی دنده برای انتقال نیرو به چرخ‌های عقب درنظر گرفته شده است. بدین ترتیب این سوپراسپرت می‌تواند بی‌امان از صفر تا صد را در ۲.۹ ثانیه طی کند و نهایتاً به سرعت ۳۴۶ کیلومتر بر ساعت دست می‌یابد.

فراری F12tdf یک جانور وحشی اما زیبا است. چیزی که از مارانللو انتظار می‌رود. هرچند زرق و برق و جزئیات آن بیش از حد به نظر برسد یا اینکه شما به یاد کوروت z06 بیاندازد. اکنون اگر برای تصاحب این خودرو ترغیب شده‌اید باید بدانید که از قوانین خرید آن، داشتن حداقل ۵ فراری دیگر در پارکینگ خانه شما و البته پرداخت رقمی حدود ۴۹۰ هزار دلار است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 12 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.