انتشار تصاویر رسمی نسل جدید ب‌ام‌و سری ۴ بدون پلاک جلو

انتشار تصاویر رسمی نسل جدید ب‌ام‌و سری ۴ بدون پلاک جلو

از زمان معرفی نسل جدید ب‌ام‌و سری ۴، بحث‌برانگیزترین موضوع در مورد آن، طراحی دماغه و به‌ویژه جلوپنجرهٔ بسیار بزرگ آن است. این سبک طراحی انقلابی ب‌ام‌و انتقادات زیادی را برانگیخته است و خیلی‌ها اصلاً آن‌را جالب و زیبا نمی‌دانند. البته این منتقدان بی‌راه نمی‌گویند زیرا در تاریخ جلوپنجره‌های ب‌ام‌و، این جلوپنجرهٔ سری ۴ بزرگ‌ترین نمونه محسوب می‌شود و حتی از جلوپنجرهٔ کراس‌اوورهای این شرکت هم بزرگ‌تر است.

اما موضوع مهمی که در بحث‌های مربوط به این جلوپنجرهٔ جنجالی مطرح می‌شود این است که آیا وجود پلاک جلو، نمای جلوپنجره را بهتر می‌کند یا بدتر؟ در مورد نسخه‌های اروپایی سری ۴ این بحث معنایی ندارد زیرا نصب پلاک جلو در این قاره برای همهٔ خودروها اجباری است اما در ایالات‌متحده در ۱۹ ایالات خودروها می‌توانند پلاک جلو نداشته باشند. از اول جولای، اوهایو هم به این ایالت‌ها اضافه شده و تعداد آن‌ها به بیست می‌رسد.

خب حالا می‌توان قضاوت کرد که نمای جلویی سری ۴ بدون وجود پلاک بهتر می‌شود یا نه زیرا ب‌ام‌و USA تصاویر رسمی این خودرو بدون پلاک جلو را در وب‌سایت خود منتشر کرده است. در این وب‌سایت لیست رنگ‌های بیرونی قابل انتخاب برای این کوپهٔ جدید آلمانی هم اعلام شده که شامل رنگ‌هایی مثل آبی متالیک قطب شمال، خاکستری متالیک دراویت، آبی متالیک پورتیمائو، سفید متالیک معدنی، سفید آلپاین و… می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
12 + 4 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.