افشای تصاویر نسل جدید مرسدس بنز CLS پیش از رونمایی رسمی

افشای تصاویر نسل جدید مرسدس بنز CLS پیش از رونمایی رسمی

مرسدس بنز تاکنون چندین تیزر از نسل جدید سدان کوپهٔ CLS خود را منتشر و اعلام کرده است که این ماشین رسماً در تاریخ ۲۹ نوامبر رونمایی خواهد شد. حال اما پیش‌ازاین رویداد، تصاویری از CLS جدید افشاء شده است که به‌طور کامل طراحی آن‌را نشان می‌دهد. البته ظاهر کلی خودرو هرگز تعجب‌برانگیز نیست چراکه پیش‌ازاین تا حدودی طراحی CLS جدید از طریق تصاویر جاسوسی مشخص شده بود و همچنین در تیزرهایی قبلی هم تا حد زیادی ویژگی‌های ظاهری این خودرو نشان داده شده بود.

درهرحال نمای جلویی نسل جدید CLS به‌طور مستقیم با اقتباس از کانسپت A کلاس سدان طراحی شده است به‌گونه‌ای که چراغ‌های مثلثی شکل جلو و فرم جلوپنجره به‌طور کامل کانسپت مذکور را یادآوری می‌کنند. بااین‌حال به نظر می‌رسد برای طراحی سپر از مدل AMG GT R الهام گرفته شده باشد. در قسمت عقب اما شاهد چراغ‌های جدید و کاملاً متفاوتی هستیم که برخلاف نسل‌های قبلی قسمتی از آن‌ها روی درِ صندوق بار کشیده شده است؛ اما فرم کلی بدنه و خصوصاً پروفیل جانبی تا حد زیادی یادآور نسل‌های قبلی است.

در بین این تصاویر افشاشده، تصویری از نمای داخلی CLS جدید هم وجود دارد. در طراحی کابین این خودرو با وجود دو نمایشگر طویل که یکی به‌عنوان صفحه آمپر و دیگری به‌عنوان صفحه‌نمایش سیستم اطلاعاتی-سرگرمی در نظر گرفته شده است به همراه چهار دریچهٔ تهویهٔ دایره شکل، الهام گیری از E کلاس کاملاً مشهود است. بااین‌حال غربیلک فرمان طراحی جدیدی دارد و درعین‌حالی که اسپرت‌تر به نظر می‌رسد، ظریف‌تر از غربیلک فرمان E کلاس است.

به‌طورکلی با انتشار این تصاویر، طراحی خارجی و داخلی نسل جدید مرسدس بنز CLS مشخص شده است اما بااین‌حال برای دیدن تصاویر کامل و باکیفیت و همین‌طور اطلاع از مشخصات فنی و ویژگی‌های این خودرو باید تا زمان رونمایی رسمی آن صبر کنیم. اولین نمایش عمومی CLS نیز در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس صورت خواهد گرفت.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
6 + 14 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.