افشای تصاویر رسمی نسل جدید ب‌ام‌و M3 و M4 یک روز مانده به رونمایی

افشای تصاویر رسمی نسل جدید ب‌ام‌و M3 و M4 یک روز مانده به رونمایی

تنها یک روز مانده به معرفی نسل جدید ب‌ام‌و M3 و M4، تصاویر رسمی آن‌ها به‌صورت آنلاین به بیرون درز کرده است. این تصاویر که در ابتدا در اینستاگرام منتشر شدند، M3 را در رنگ سبز تیره و M4 را به رنگ زرد لیمویی نشان می‌دهند. همان‌طور که قبلاً می‌دانستیم، هردوی این خودروهای اسپرت جدید از جلوپنجرهٔ جدید و بحث‌برانگیز ب‌ام‌و استفاده می‌کنند که در اینجا خطوط داخلی آن افقی هستند.

در طرفین این جلوپنجره چراغ‌های تیزی قرار گرفته و کاپوتی تهاجمی با دریچه‌های هوای جذاب نیز نمای وحشی جلوی خودروها را تکمیل کرده است. نمای عقبی نیز با دیفیوزر برجسته و چهار سر اگزوز بزرگ، تهاجمی به نظر می‌رسد درحالی‌که چراغ‌های عقب بین M3 و M4 تفاوت ایجاد کرده‌اند.

هرچند به نظر می‌رسد طراحی M3 و M4 جدید جنجالی را بین طرفداران ب‌ام‌و و حتی کل خودرو دوستان ایجاد خواهد کرد اما کسی به پیشرانهٔ جدیدی که در سینهٔ هردو مدل قرار می‌گیرد اعتراضی نخواهد داشت زیرا این دو ماشین جدید از همان پیشرانهٔ ۳ لیتری شش سیلندر خطی توئین توربوی کراس‌اوورهای X3 M و X4 M استفاده می‌کنند که در نسخهٔ استاندارد ۴۸۰ اسب بخار قدرت و ۶۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. کسانی که قدرت بیشتری می‌خواهند نیز می‌توانند نسخهٔ کامپتیشن را خریداری کنند که ۵۱۰ اسب بخار قدرت دارد.

اکثر نمونه‌های نسل جدید M3 و M4 جدید با گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک به همراه سامانهٔ چهارچرخ محرک XDrive ارائه می‌شوند اما بااین‌حال نسخه‌های محرک عقب و با گیربکس شش سرعتهٔ دستی هم قابل خریداری خواهد بود. فردا حتماً با میدونی همراه باشد زیرا ب‌ام‌و رسماً نسل جدید M3 و M4 را رونمایی خواهد کرد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
19 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.