استقبال از NSX پیش از نمایش مدل جدید

استقبال از NSX پیش از نمایش مدل جدید

تمامی سهمیه درنظر گرفته شده برای هوندا NSX جدید در بریتانیا پیش فروش شده‌اند. در حالی که هنوز نسخه نهایی این خودرو به صورت عمومی به نمایش در نیامده است.

این سوپر اسپرت هیبریدی، می تواند جذابیتهای نسل اول خود را مجددا یادآور شود. با این حال فروش سهمیه دو سال نخست بازار انگلیس در زمانی که مشخصات و طراحی نهایی این خودرو مشخص نیست، جای تعجب دارد.

مقامات هوندا، پذیرش سفارش‌های جدید برای این خودرو را متوقف کرده‌اند. در حال حاضر ۱۰۰ نفر در صف خرید این خودرو قرار گرفته‌اند که پیش‌پرداختی ۵۰۰۰ پوندی (حدود ۷۸۵۵ دلار) پرداخت کرده‌اند. این خودرو در ماه ژانویه سال ۲۰۱۵ در نمایشگاه دیترویت رونمایی خواهد شد و تازه در سال ۲۰۱۶ به بازار انگلستان می رسد.

هوندا NSX که در آمریکا با برند آکورا به فروش می رسد، از یک پیشرانه V6 توربو بهره می‌گیرد که در میانه اتومبیل نصب گردیده است. انتقال نیرو توسط یک گیربکس هفت سرعته خودکار با کلاچ دوگانه به چرخهای عقب صورت می‌گیرد. موتورالکتریکی دوقلویی نیز روی محور جلو قرار می گیرد که نهایتا این خودرو را تبدیل به یک خودروی چهار چرخ محرک می کند. مجموع قدرت تولیدی این پیشرانه هم حدود ۴۰۰ اسب بخار برآورد می شود.

هوندا NSX در کارخانه هوندا در ایالت اوهایو آمریکا ساخته خواهد شد و قیمت آن حدود ۱۰۰ هزار دلار می‌باشد که تقریبا معادل قیمت یک نیسان GT-R است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.