آکورای NSX در جهنم سبز

آکورای NSX در جهنم سبز

وقتی هوندا مدل پیش تولید و آزمایشی آکورا NSX را برای تست به پیست نوربرگ رینگ یا جهنم سبز می فرستاد، تصور نمی کرد که آتش این جهنم، دامان آن را بگیرد!

هوندا/آکورا NSX در حین انجام تست‌های نهایی در پیست نوربرگ رینگ شکار عکاسان شد. هوندا اخیراً در رابطه با احیای مدل NSX نسبتاً ساکت و آرام بوده است اما حالا ما تصاویر تازه ای از تست پروتوتایپ NSX را در “رینگ” به دست آورده‌ایم. به نظر می‌رسد که تا آخر امسال باید منتظر رونمایی این مدل باشیم. هوندا، برنامه‌های خود برای شروع تولید را در سال ۲۰۱۵ و در مرکز ساخت و تولید خودروهای هوندا در اوهایو اعلام نموده است. در این مرکز مدل NSX توسط بخش R&D در حال تست و توسعه است.

به نظر می‌رسد که این خودرو تقریباً همان کانسپت Acura NSX باشد که سال قبل در دیترویت نمایش داده شده است. این خودرو از ۳ موتور با کارایی بالا بهره خواهد برد که شامل ۲ موتور الکتریکی است که چرخ‌های جلو را به حرکت در می‌آورد و موتور سوم به اکسل عقب نیرو خواهد بخشید. این موتور سوم شش سیلندر با توربوشارژر دوقلو بوده و به وسیلهٔ گیربکس جدید با کلاچ دوگانه نیروی خود را به سطح جاده منتقل می‌کند. هوندا مجموعهٔ این سیستم را به عنوان هیبرید اسپرت با هندلینگ عالی و تمام چرخ متحرک SH-AWD نام‌گذاری کرده است و آن‌ها می‌گویند که این سیستم قادر خواهد بود تا “تحویل آنی و فوری تورک مثبت یا منفی را به چرخ‌های جلو در حین طی کردن پیچ‌ها و به منظور به دست آوردن سطح جدیدی از کارایی و لذا رانندگی” تأمین کند.

اما بشنوید از سرنوشت نافرجام این مدل. انگار که لنز دوربین جاسوسان صنعتی، این خودرو را چشم زده باشد، ساعاتی پس از انتشار این تصاویر، خودرو دچار حریق و تقریباً به طور کامل نابود شد.

استفاده از کامپوزیت در ساختار بدنه باعث تشدید آتش‌سوزی و از بین رفتن کامل بدنه شده است. شاهدان از شنیدن صدای انفجار که احتمالاً ناشی از انفجار باتری‌های این خودرو بود، سخن گفته‌اند. خوشبختانه به راننده و سرنشین کناری او آسیبی نرسید. این موضوع ما را به یاد پورشه ۹۱۱GT3 می‌اندازد که باعث شد شرکت، همه ۷۰۰ دستگاه تولیدی آن را فراخوانی نماید.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 7 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.