آشنایی با مرسدس-ای‌ ام‌ جی GT نایت ادیشن سفارشی

آشنایی با مرسدس-ای‌ام‌جی GT نایت ادیشن سفارشی

مرسدس-ای ام جی اخیراً کاملاً مشغول توسعه سبد محصولات خود بوده و روی اولین محصولات الکتریکی شده‌اش نیز کار می‌کند. این برند همچنان به تست محصولات جدیدی همچون GT 73e در نوربرگ رینگ ادامه داده و روی حذف GT رودستر و جانشینی آن با نسل جدید SL ادامه می‌دهد. خوشبختانه به نظر می‌رسد مدل کوپه همچنان در دسترس بوده و در برخی بازارها نیز جانی دوباره یافته است. منظور ما بازار استرالیاست که از سال ۲۰۱۹ تاکنون GT غایب بوده اما بجای معرفی دوباره به بازار مرسدس تصمیم گرفته با معرفی نسخه‌ای سفارشی از GT با نام نایت ادیشن دل طرفداران استرالیایی را دوباره به دست آورد.

اگر انتظار دارید GT نایت ادیشن کوپه قدرت بیشتری داشته باشد پس ناامید خواهید شد. این خودرو همان قدرت ۵۲۳ اسبی نسخه عادی را دارد. همچون گذشته نیروی تولیدی پیشرانه از طریق یک گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه به چرخ های عقب فرستاده شده و باعث ثبت شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۳.۷ ثانیه‌ای می‌شود. خودروی موردبحث به‌صورت استاندارد از دیفرانسیل لغزش محدود و دامپرهای تطبیقی سود می‌برد. از دیگر ویژگی‌های GT نایت ادیشن می‌توان به سقف فیبرکربنی با نوارهای تیره، جلوپنجره پانامریکانای تیره، کالیپرهای ترمز مشکی با نوشته‌های سفید AMG و رینگ‌های ۱۹ و ۲۰ اینچی اشاره کرد. چراغ‌های جلو نیز دارای کاسه‌های تیره‌رنگ هستند.

همین طرح مشکی به کابین نیز راه یافته است جایی که پوشش چرم ناپا با رنگ مشکی و طراحی الماسی دیده می‌شود. پوشش سقف و فرمان نیز از نوع جیر دینامیکا بوده و عناصر مشکی براق، شیشه‌های عقب تیره و نشان نایت ادیشن روی کنسول مرکزی جزو دیگر موارد قابل‌ذکر هستند.

اگر از کیفیت صدای پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربوی GT راضی نیستید می‌توانید از سیستم صوتی برمستر با ۱۰ بلندگو استفاده کنید اما در نظر داشته باشید که این خودرو قیمت معادل ۲۲۸ هزار دلاری دارد و قطعاً از آن رضایت کامل خواهید داشت. تنها ۱۵ دستگاه از مرسدس-ای ام جی GT نایت ادیشن کوپه و با رنگ‌های مشکی ابسیدیان، خاکستری سلنیت و خاکستری گرافیت تولید خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.