آشنایی با اولین شاسی‌ بلند کوپه جیلی

آشنایی با اولین شاسی‌بلند کوپه جیلی

کمپانی چینی جیلی تصمیم به گسترش سبد محصولات خود گرفته و این کار را با تولید شاسی‌بلند کوپه‌ی جدید انجام داده است.

این کراس اوور جدید که با کد FY11 شناخته می‌شود اوایل این ماه با انتشار سه تصویر رسمی به نمایش درآمده و حالا می‌توانیم نگاهی بهتر به آن بیندازیم چراکه تصاویر بیشتری از آن در رسانه‌ها منتشر شده است.

همان‌گونه که دیده می‌شود FY11 از شاسی بلندهای کوپه‌ی کنونی به ویژه ب‌ام‌و X4 الهام گرفته است. سپر جلو کاملاً شبیه کراس اوور باواریایی بوده و پروفایل جانبی و خط سقف خمیده نیز با نیم‌نگاهی به محصول ب‌ام‌و طراحی شده است؛ اما چراغ‌های جلو و عقب نیز مشابه محصولات آئودی می‌باشند. این خودرو همچنین از جلوپنجره و خط شانه‌ی عضلانی محصولات جیلی برخوردار است.

تأثیر گرفتن از ب‌ام‌و در کابین و مخصوصاً در فرم داشبورد و کنسول مرکزی دیده می‌شود. کنترل چرخان سیستم اطلاعات سرگرمی به وضوح از iDrive ب‌ام‌و گرفته شده اما اهرم تعویض دنده به محصولات اخیر آئودی شباهت دارد. کراس اوور FY11 همچنین از صفحه مرکزی بزرگ و پشت آمپرهای دیجیتالی سود می‌برد.

جیلی می‌گوید این شاسی‌بلند کوپه‌ی جدید ویژگی‌های اسپورت خواهد داشت و متمرکزترین خودرو روی راننده در تاریخ این شرکت خواهد بود. خودروی مورد بحث اولین محصولی از جیلی است که بر پایه‌ی معماری مدولار جمع‌وجور جهانی CMA ساخته شده است. این پلتفرم در ولوو XC40 و محصولات لینک اند کو نیز بکار می‌رود.

زیر کاپوت اسپورت ترین نسخه‌ی FY11 پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوی ولوو با قدرت ۲۳۵ اسب بخار قرار می‌گیرد. این شاسی‌بلند کوپه که به سیستم چهار چرخ محرک مجهز است طبق انتظارات در چند ماه آینده معرفی خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
6 + 8 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.