گل‌محمدی به دنبال پوکر مقابل رفیق قدیمی‌اش

گل‌محمدی به دنبال پوکر مقابل رفیق قدیمی‌اش

سرخ نیوز: پرسپولیس در دیداری از هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال، میزبان تیم پیکان خواهد بود. این بازی از ساعت ۱۵:۳۰ روز یکشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود. جدال دو تیم، از حیث حضور یحیی گل محمدی و مجتبی حسینی روی نیمکت ها جالب توجه خواهد بود. این دو مربی پیش از این سابق همکاری در تیم های مختلفی چون پرسپولیس، نساجی، نفت و ذوب آهن را در کنار یکدیگر داشته و پس از سال های طلایی که در اصفهان داشتند و با چند قهرمانی در جام حذفی همراه بود، مدتی می شود که راه شان از هم جدا شده است.

گل محمدی پس از موفقیت با شهرخودرو به پرسپولیس بازگشت و مجتبی حسینی نیز به پس از مقطعی کوتاه سرمربیگری در تیم های ذوب آهن، شهرخودرو روی نیمکت نفت مسجد سلیمان نشست و هم اکنون برای دومین سال متوالی هدایت خودروسازان را برعهده دارد.او در بازی این هفته برای پنجمین بار قرار است مقابل دوست یا به قول خودش، استادش یحیی گل محمدی قرار بگیرد. در تقابل های پیشین دو مربی، گل محمدی موفق تر ظاهر شده و ۳ بار دستیار سابق خود را مغلوب کرده. یک جدال نیز با تساوی به پایان رسیده است. تنها تساوی دو تیم در جریان رقابت پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان در لیگ نوزدهم رقم خورد. اولین برد گل محمدی مقابل حسینی در دور برگشت لیگ بیستم و با نتیجه دو بر یک بود.

سرمربی موفق سرخ‌ها در فصلی که گذشت در هر دو بازی رفت و برگشت پیکان «مجتبی حسینی» را مغلوب کرد. او در دور رفت با گل های مهدی عبدی، عیسی آل کثیر و علی شجاعی مقابل حریف به برتری سه بر یک رسید و در بازی برگشت با گلزنی حامد پاکدل و علی نعمتی از سد پیکان گذشت. حال باید دید سومین تقابل پرسپولیس و پیکان با رهبری گل محمدی و حسینی چه نتیجه ای را در برخواهد داشت؟

ناگفته نماند تیم پیکان از دور رفت لیگ هفدهم که با تک گل مرتضی آقاخان در آزادی به برتری رسید، در همه ۹ جدال قبلی خود مقابل پرسپولیس بازنده بوده است. این بازی در روز بیست و ششم شهریور ۹۶ برگزار شد و برانکو ایوانکوویچ و مجید جلالی هدایت دو تیم را برعهده داشتند. سرخ ها در دور برگشت همان فصل با نتیجه سه بریک از حریف خود انتقام گرفتند و این شکست ناپذیری را تا به امروز حفظ کرده‌اند که این این در نوع خود یک رکورد محسوب می شود.

با توجه به عملکردی که دو تیم در فصل جاری از خود به نمایش گذاشته اند به نظر می رسد باید احتمال برد سرخپوشان را در بازی فردای دو تیم زیاد دانست. ناگفته نماند که خودروسازان برخلاف پرسپولیس صدرنشین، وضعیت چندان جالبی در لیگ برتر ندارند. آن ها در حالی با ۱۲ امتیاز در رتبه دوازدهم هستند که ۸۱۰ دقیقه است طعم برد را در لیگ برتر نچشیده اند. آخرین برد پیکانی ها به هفته سوم بر می گردد که در مسجد سلیمان با نتیجه دو بریک نفت را شکست دادند. شاگردان حسینی هفته گذشته نیز در خانه با یک گل مغلوب تراکتور شدند. آن چه بیش از همه در بازی این فصل پیکان نمود داشته تساوی های پرتعداد این تیم است. به طوری که در هفته های اخیر سه تساوی بدون گل و سه تساوی یک- یک کنار نام این تیم به ثبت رسیده است!

3 دقیقه

افزودن دیدگاه جدید

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
10 + 3 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.