گرد و خاک ساپینتو در رختکن بعد از تساوی

گرد و خاک ساپینتو در رختکن بعد از تساوی

 فوتبالی: استقلال پس از ۵ سال فرصت این را داشت که پرسپولیس را در نود دقیقه جریان بازی شکست دهد اما گل دقیقه ۹۰ گولسیانی، اجازه نداد این رکورد شکسته شود.

سرمربی استقلال به شدت از تساوی تیمش در دربی ناراحت شده چون اگر استقلال دو سه دقیقه دوام می آورد، می توانست به صدر جدول هم برود. 

همانطور که گفته شد، ریکاردو ساپینتو تا دقیقه ۸۹ بازی امروز این شانس را داشت که در اولین دربی‌اش بتواند اولین بردش در این مسابقه حساس را دشت کند و طلسم پیروز نشدن استقلال مقابل پرسپولیس – آخرین باری که استقلال در ۹۰ دقیقه حریف سنتی‌اش را برده به دربی ۸۷ برمی‌گردد – بشکند اما گئورگی گولسیانی این اجازه را به ساپینتو و تیمش نداد.

ساپینتو در پایان بازی و در رختکن، به شیوه خودش که ترکیبی از منتنبه شدن و روحیه دادن است با بازیکنان صحبت کرده و البته به شدت از عملکرد دو سه بازیکن انتقاد کرده است. ظاهرا نفر اول پیمان بابایی بود که به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد و یکی از جدی‌ترین موقعیتهای استقلال برای گلزنی را با پاس ندادن به مهدی قایدی، از بین برد. او آنقدر با توپ پیش رفت که در نهایت مدافع پرسپولیس، توانست توپ را از منطقه خطر دور کند در حالیکه اگر بابایی توپ را به مهدی قایدی می داد، او را با بیرانوند، تک به تک می کرد. 

مثل اینکه نفر دوم هم سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال بوده که ظاهرا از او سوال پرسیده که چرا روی خروجهایش مثل همیشه نبوده است! البته اینکه ساپینتو از عملکرد حسینی در دربی راضی نباشد، طبیعی است اما ماجرا این است که او از کاپیتان تیمش توقع بیشتری داشت و روی تجربه او حساب باز کرده است اما حسینی روی دو گل پرسپولیس، خروج های خوبی نداشت. 

نکته جالب اینکه، ناراحتی ساپینتوی احساساتی، چندان طولانی نبوده و او بعد از اینکه به شیوه خودش گرد و خاک کرده، همه شاگردانش را بغل کرده و گفته که تیم او می‌تواند از قهرمانی‌اش در لیگ دفاع کند و خلاصه کلی به بازیکنانش انرژی مثبت داده که می‌توانند نتیجه بازی امشب را فراموش کنند.

 

2 دقیقه

افزودن دیدگاه جدید

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.