منتظر اعلام این دو خبر مهم از دربی باشید

منتظر اعلام این دو خبر مهم از دربی باشید

خبرورزشی: داور دربی و هم چنین برگزاری یا عدم برگزاری دربی با حضور تماشاگر فردا مشخص می شود.

داور دربی و همچنین برگزاری یا عدم برگزاری دربی با حضور تماشاگر فردا مشخص می‌شود. به همین بهانه فردا مدیران فدراسیون فوتبال به خصوص مهدی تاج در یک نشست مهم گردهم می‌آیند تا در این باره تصمیم گیری کنند.

موضوع اول انتخاب داور برای دربی است. داور دربی به طور حتم علیرضا فغانی نیست. به این خاطر که این داور هم اکنون در استرالیا به سر می‌برد. علی خسروی یکی از اعضای کمیته داوران در این باره گفت داوری که در هفته‌های سپری شده بیشترین قضاوت را داشته و نمرات بیشتری از ناظران داوری گرفته باشد داور دربی خواهد شد که این در این دو فاکتور امیر عرب براقی از دیگر داوران پیش است. 

پیش بینی می‌شود در نشست فردا تصمیم به برگزاری دربی بدون حضور تماشاگر گرفته شود. پیش‌تر برگزاری بازی‌های استقلال و پرسپولیس با حضور تماشاگر و برگزاری بازی سایر تیم‌ها بدون تماشاگر باعث اعتراض تیم‌های شهرستانی شده بود و سازمان لیگ بر همین اساس تصمیم گرفته است از این به بعد یا همه دیدارها با حضور تماشاگر برگزار شود یا هیچ‌یک از بازی‌ها.

استادیوم آزادی در دست بازسازی است و به نظر می‌رسد حتی اگر نهادهای نظارتی رای به برگزاری بازی با حضور تماشاگر بدهند استادیوم آزادی آمادگی برگزاری بازی با حضور تماشاگر را نداشته باشد.

 

2 دقیقه

افزودن دیدگاه جدید

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
8 + 10 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.