مشاور فرمانده کل سپاه: زمان مماشات، تمام شد

مشاور فرمانده کل سپاه: زمان مماشات، تمام شد

اعتمادآنلاین نوشت: سردار حمید اباذری گفت: اینهایی که کف خیابان ۱۰ تا و ۱۵ نفری می‌آیند و پول، بیت‌کوین و ارز دیجیتال می‌گیرند، همین سنگ‌ریزه‌ها هستند. اینها مزدور هستند و وظیفه ماست با افرادی که مزدور هستند قاطعانعه برخورد کنیم.

سردار حمید اباذری مشاور فرمانده کل سپاه و جانشین اسبق دانشگاه افسری امام حسین(ع) در یادواره شهدای خیابان فلسطین شهرستان ساری، با اشاره به اعتراضات اخیر با بیان اینکه «بزرگترین دروغ‌ها را می‌گویند و خیلی‌ها هم باور می‌کنند»، گفت: «مگر مملکت ما همینطوری به اینجا رسیده که حالا ۴ تا اراذل و اوباش به مملکت آسیب برسانند؟ زمان مماشات تمام شد.»

اباذری با بیان اینکه «ببینید چه بزرگان و خواصی کم آوردند»، گفت: «تو اینقدر القاب پشت سرت است؛ کلی بیت‌ات برو و بیا دارد. چرا حرف نمی‌زنی؟ مگر نمی‌بینی با این نظام مقدس و این حقیقت عالی چه رفتارهایی می‌کنند؟ مگر نمی‌بینی نسبت به آقا و ولی این جامعه چه رفتارهایی و چه توهین‌هایی می‌شود؟ بلند شو حرفت را بزن؛ تو ناسلامتی جزو خواصی؛ تو نان انقلاب را خوردی!».

اباذری با بیان اینکه «خیلی از این چهره‌ها افراد شریفی هستند»، افزود: «اما خیلی‌ها که این ایام دیدیم می‌گوییم گاگول هستند و چیزی نمی‌فهمند یا دنیاطلب هستند. البته تقاص خون‌های ریخته شده باید گرفته شود؛ باید از کسی که در آتش این فتنه دمید تقاص خون بچه‌های بسیج و انتظامی و حتی مردم عادی گرفته شود. اینها به تقاصشان خواهند رسید.»

او با اشاره به اینکه «کسانی بودند سنگ انقلاب را به سینه می‌زدند»، افزود: «طرف مداح است؛ تو نان انقلاب و نظام اسلامی را خوردی؛ نان این شهدا را خوردی! تو چرا سکوت کردی؟ اینها امتحان است. از بزرگان زیاد شنیدیم که فتنه‌های آخرالزمان، صبح مومن است و شب کافر. می‌بینید چه کسانی کم آوردند؟ افراد زیادی هستند که کم آوردند و بریدند.»

مشاور فرمانده کل سپاه افزود: «به چشم دیدم سرداران بزرگ و فرماندهانی کم آوردند که لحظه به لحظه جنگ بودند و چه شجاعت‌هایی داشتند، کم آوردند و مقابل ارزش‌ها، آقایشان و نظام ایستادند. ما دیدیم سرداران بزرگ و مسئولین درجه یک این نظام بودند را دیدیم که کم آوردند. مقابل ارزش‌ها، آقا، نظام و مردم ایستادند. مردم از همه بصیرتر و فهیم‌تر هستند.»

او با اشاره به اینکه «آقای ما هرگز دل نگران نیست»، ادامه داد: «گفتند آقا ما از آینده نگرانیم فرمودند ما داریم به سمت قله می‌رویم؛ کسی که به سمت قله می‌رویم و در این مسیر سنگلاخ هم هست.»

اباذری افزود:‌ «اینهایی که کف خیابان ۱۰ تا و ۱۵ نفری می‌آیند و پول، بیت‌کوین و ارز دیجیتال می‌گیرند، همین سنگ‌ریزه‌ها هستند. اینها مزدور هستند و وظیفه ماست با افرادی که مزدور هستند قاطعانعه برخورد کنیم و با فریب‌خوردگان با زبان پدری صحبت کنیم که عزیزم، فرزندم می‌دانی به چه چیزی چنگ می‌اندازی؟».

او با اشاره به اینکه «آمریکا و اروپا در حال فروپاشی هستند و این آخرین تلاش‌هایشان است»، ادامه داد: «آنها در حال راه انداختن جنگ جهانی هستند که بتوانند نجات بیابند.» اباذری تاکید کرد: «اول منطقه اوراسیا را دچار جنگ کردند؛ اروپا را به جان روسیه انداختند و روسیه هم به حق عمل کرد.» او در عین حال تاکید کرد که «ما طرفدار روسیه نیستیم و این کشور هم مانند همه کشورهای دیگر با نسبتی مثل نسبت شریک تجاری یا هر نسبتی تعریف می‌شود. اگر روسیه پای خود را کج بگذارد، پایش را می‌شکنیم و با کسی تعارف نداریم. اما امروز روسیه کشوری است که نسبت به انقلاب اسلامی نسبت معقولی دارد.»

او در ادامه افزود: «اروپا و روسیه را به جان هم انداختند که هر دو ضعیف بشوند و بعد از آن چین و تایوان هم همینطور. ایران هم چنین شرایطی به راه انداختند. برخی کشورهایی هم در شمال‌غربی ما حرف‌هایی می‌زند و رجزخوانی‌های مسخره‌ای می‌کند؛ همه اینها برای این است که ایران را مشغول کنند. این غائله هم جمع شده و انشالله جمع خواهد شد.»

3 دقیقه

افزودن دیدگاه جدید

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.