محرومیت گولسیانی مقابل گل‌گهر تکذیب شد؟

محرومیت گولسیانی مقابل گل‌گهر تکذیب شد؟

ورزش سه: در حالی که گفته می‌شد گئورگی گولسیانی به دلیل محرومیت در بازی گل‌گهر حضور نخواهد داشت اما این خبر بر اساس آمار سازمان لیگ درست نیست.

 گئورگی گولسیانی مدافع گرجستانی تیم پرسپولیس که در دیدار شهرآورد موفق شد گل برای تیمش بزند، در دیدار مقابل پیکان یک کارت زرد گرفت تا رسانه‌ها بلافاصله خبر محرومیت او را درج کنند اما اطلاعات سازمان لیگ نشان می‌دهد مدافع پرسپولیس از دیدار با تیم گل‌گهر محروم نیست.

گولسیانی در دقیقه ۷۵ بازی هفته اول مقابل ذوب آهن و دقیقه ۷۸ دیدار با هوادار یک اخطار گرفت تا به این ترتیب با دریافت کارت زرد بعدی، سه کارته شود و در آستانه محرومیت قرار بگیرد.

نکته جالب اینکه گولسیانی تنها بازیکن پرسپولیس است که در سه بازی اخیر کارت زرد گرفته و از این نظر سرخپوشان رکورد جالبی را مقابل استقلال و مس کرمان ثبت کردند.

علیرضا بیرانوند، سروش رفیعی و علی نعمتی سه بازیکن دیگر پرسپولیس هستند که با دریافت کارت زرد در دیدار با گل‌گهر، بازی نساجی را از دست خواهند داد.

نکته جالب اینکه گولسیانی سابقه دو بار عضویت در تیمهای تحت هدایت امیر قلعه نویی (ذوب آهن و سپاهان) را دارد و حالا مقابل مربی سابق خود قرار خواهد گرفت.

 

1 دقیقه

افزودن دیدگاه جدید

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 7 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.