محاکمه کی‌روش به شیوه مایلی‌کهن

محاکمه کی‌روش به شیوه مایلی‌کهن

 فوتبالی:  سرمربی اسبق تیم ملی، با ادبیات خاص خودش از کارلوس کی‌روش انتقاد کرده است.

محمد مایلی‌کهن این روزها دور از فوتبال قرار گرفته اما بازی‌های تیم ملی را در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر دنبال می‌کند. او که از نتیجه به دست آمده تیم ملی مقابل سه شیرها ناراحت است در گفت‌و‌گویی، به شیوه خودش از کارلوس کی‌روش انتقاد کرده است.

مایلی‌کهن در بخشی از صحبت‌هایش درباره شکست تیم ملی، به ترکیب منتخب کارلوس کی‌روش برای این بازی کنایه می‌زند و گفته است: " با این نتیجه‌ای که کسب شد فکر می کنم اگر با ابرام چرخی (یکی از لیدرهای قدیمی فوتبال که به شکل عجیبی در حین شعار و صحبت، به دور خود می‌چرخد) به جام جهانی می‌رفتیم نتیجه بهتر می‌شد! فکر کنم اگر با ابرام چرخی بودیم ارنج را اینطوری نمی‌چید و از همان ابتدا کار را بد شروع کردیم."

مایلی کهن به انتقاد کی‌روش از هواداران تیم ملی در پایان بازی با انگلیس، اینگونه واکنش نشان داده است:" آخر مگر تیم ملی ایران برای بابای کی‌روش است که برای طرفداران تعیین تکلیف می‌کند؟ یادش رفته که با چه التماسی به تیم ملی ایران آمده است."

پیشکسوت فوتبال ایران، حضور کی‌روش در ۳ دوره جام جهانی روی نیمکت تیم ملی را اینگونه تحلیل کرده است:" ایشان ۳ دوره پشت سر هم در جام جهانی حضور دارد و به کمک ایران افتخاراتش اضافه شد. خودش گفت از نسل دایناسورها هستم. ایشان یک سور به نسل دایناسورها زده است. دایناسورها هم این همه مدت یکجایی حضور نداشتند."

 

2 دقیقه

افزودن دیدگاه جدید

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
14 + 4 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.