شهرآورد گل داشت اما جذابیت نه

شهرآورد گل داشت اما جذابیت نه

ایرنا: کارشناس فوتبال کشورمان گفت: با اینکه شهرآورد تهران ۴ گل داشت اما چیزی از جذابیت‌های فوتبالی در آن ندیدیم.

ابراهیم قاسم‌پور عصر چهارشنبه درباره نودونهمین شهرآورد پایتخت که با تساوی ۲ بر ۲ به اتمام رسید، اظهار داشت: شهرآورد تهران در شرایطی برگزار شد که به دلیل برگزاری رقابت‌های جام‌جهانی لیگ داخلی ما تعطیل و تیم‌ها به نوعی از کوران مسابقات دور شدند. در این شرایط طبیعی است که وضعیت تیم‌ها از حد نرمال خارج شود زیرا تیم‌ها برای بازگشت به وضعیت مطلوب نیازمند زمان و فرصت هستند و باید این صبوری را داشته باشیم.

وی ادامه داد: از برخی در مورد شهرآورد تهران جملاتی را شنیدیم که جالب بود و به شکلی خاص از این بازی تعریف می‌کردند. البته این مساله تا حدودی به سلیقه هم باز می‌گردد اما به نظر من بازی چندان دلچسبی را ندیدیم هر چند ۴ گل داشت اما نکته خاص و فنی نداشت.

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: البته شهرآورد تهران معمولا دلچسب از آب در نمی‌آید چرا که حساسیت‌ها بالا و شرایط خاص است. به نظر من در بازی دیروز هر دو تیم شرایط یکسانی داشتند اما شاید زمانی که استقلال ۲ بر یک پیش افتاد این فرصت و شانس را داشت که با برد زمین بازی را ترک کند که در این امر ناموفق بود.

قاسم‌پور در واکنش به این سئوال که جام‌جهانی با آن همه جذابیت و حساسیت تا چه میزان می‌تواند به فوتبال ما کمک کند، خاطرنشان کرد: جام‌جهانی ویترینی است که شما نمایی از فوتبال را به شکلی مطلوب و کامل می‌بینید. در همین جام شاهد بودیم تیم‌هایی که با تمرکز دفاعی و آرایش منظم در زمین حاضر شده و در اجرای تفکرات هجومی خود بابرنامه بودند، چگونه موفق شده و مرحله به مرحله پیش رفتند. این جام بدون شک درس‌های بسیاری برای فوتبال خواهد داشت که امیدوارم ما هم به سهم خود بتوانیم از آن بهره ببریم.

 

2 دقیقه

افزودن دیدگاه جدید

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 5 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.