شماره دامپزشکی شبانه روزی برای مواقع ضروری!

شماره دامپزشکی شبانه روزی برای مواقع ضروری!

از آن جایی که برای افرادی که دارای حیوان خانگی هستند، داشتن یک شماره دامپزشکی شبانه روزی از ضروریات است، در این فرصت می خواهیم یکی از بهترین نوع آن ها را به شما معرفی کنیم.

همان طور که می دانید برای افرادی که حیوان خانگی مانند سگ یا گربه دارند، این حیوانات مانند فرزند آن ها برایشان عزیز است. در نتیجه راحتی و سلامت این حیوانات خانگی برای صاحبان بسیار اهمیت دارد. به همین دلیل داشتن یک شماره بهترین دامپزشکی  شبانه روزی برای این افراد مانند داشتن یک شماره اورژانس بیمارستان برای مشکلات ناگهانی اعضای خانواده ضرورت دارد.

حتی برخی مراکز دامپزشکی شبانه روزی، ارائه دهنده انواع خدمات لوازم جانبی و مایحتاج غذایی و دارویی انواع حیوانات خانگی نیز هستند. به این دلیل که شاید حادثه ای ناگوار برای حیوان خانگی شما در هر ساعت از شبانه روز پیش بیاید یا آن ها هم مانند انسان ها ممکن است دچار شکستگی دست و پا شوند یا به یکباره حالت های غش و بیهوشی به آن ها دست بدهد.

شماره‌های تماس بیمارستان دام پزشکی درین

۰۲۱-۷۷۰۹۳۷۸۱

۰۲۱-۷۷۰۹۳۷۸۶

۰۲۱-۷۷۰۹۳۷۹۲

۰۲۱-۷۷۰۹۳۷۹۵

۰۹۳۸۱۲۴۳۲۶۶

بزرگراه رسالت، بین چهارراه سرسبز و خیابان مدائن، پلاک ۵۸۴، ساختمان درین

در این گونه موارد اغلب صاحبان آن ها دچار استرس و دلهره شدیدی می شوند و نمی دانند که باید چه کار کنند؟ در حالی که اگر  شماره بهترین دامپزشکی تهران داشته باشند می توانند راهنمایی های اولیه را از کارشناسان بگیرند. در عین حال می توانند درخواست ارسال یک اورژانس کنند و با آرامش بیشتری آن حادثه را مدیریت کنند.

حتی برخی حیوانات خانگی باردار ممکن است زمان وضع حمل آن ها در ساعت های نیمه شب اتفاق بیفتد و شما مجبور به خبر کردن یک تیم دامپزشکی برای وضع حمل ایمن و بی خطر برای او باشید. در این گونه موارد نیز داشتن یک شماره دامپزشکی شبانه روزی بسیار به شما کمک می کند. زیرا با خاطری آسوده از سریع ترین خدمات دامپزشکی بهره مند می شوید.

معرفی شماره دامپزشکی شبانه روزی

به دلایلی که در بالا ذکر شد و به دلایل برخی فوریت های پزشکی و اورژانسی که برای دارندگان حیوانات خانگی پیش می آید، آن ها باید همیشه در منزل و در گوشی موبایل خود شماره بهترین کلینیک حیوانات  شبانه روزی را ذخیره داشته باشند. برخی موارد ممکن است سگ یا گربه شما دچار سوختگی شود، یا ممکن است غذا یا ماده خوراکی سمی را خورده باشند و دچار مسمومیت های غذایی یا حالت تهوع شده باشند.

در این گونه مواقع بهترین کار آن است که از روش های خود درمانی بپرهیزید و با بهترین دامپزشکی مرکز  شبانه روزی تماس بگیرید. زیرا کمک های اولیه حیوانات مانند انسان ها نیست و اغلب انسان ها در این گونه مواقع تخصصی ندارند. زیرا اغلب سگ ها موقع درد داشتن ممکن است حتی صاحب خود را گاز بگیرند. بنابراین حتی از نزدیک شدن و دست زدن به سگ مصدوم یا مجروح باید بپرهیزید و در این گونه مواقع فقط باید با یک دامپزشک تماس گرفته و با او مشورت کنید. چرا که هر گونه اقدام غیر کارشناسانه شما ممکن است به بهانه جان شما یا حیوان خانگی شما تمام شود.

به عنوان مثال یکی از کمک های اولیه در موقع سوختگی این است که آب سرد بر محل سوختگی بریزید تا درد حیوان را کاهش دهید و مانع از گسترش سوختگی شوید. دقت کنید که اگر محدوده سوختگی وسیع است، سعی نکنید سگ را در آب بگذارید. بلکه بایستی با یک ظرف آب را روی ناحیه سوختگی بریزید و با یک حوله تمیز و نرم آن را پاک کنید. در هر صورت در مورد هر نوع سوختگی حیوانات خانگی شما باید با نزدیک ترین دامپزشک یا بیمارستان حیوانات تماس بگیرید. زیرا آن ها به شما می گویند که سگ شما نیاز به معاینه فوری دارد یا می توان بعداً مراجعه کرد.

شماره دامپزشکی شبانه روزی در تهران

علاوه بر موارد اورژانسی فوق که توضیح داده شد، برخی اوقات ممکن است حیوان خانگی شما در اثر برخورد با شیشه یا اشیاء برنده دچار جراحت یا زخم های عمیقی شده باشد که خونریزی آن زخم برای شما قابل کنترل نباشد. در برخی مواقع حتی ممکن است آن حیوان احتیاج به خون رسانی یا تزریق خون داشته باشد. بنابراین تماس با یک شماره دامپزشکی شبانه روزی می تواند شما را از این استرس در بیاورد. کما این که احتمال ترمیم زخم پس از دریافت درمان های تخصصی و کارشناسانه بسیار بیشتر از زمان هایی است که شما ناشیانه به پانسمان زخم می پردازید.

در مواردی که احساس می کنید حیوان خانگی شما توسط مار یا جانور دیگری دچار گزیدگی شده است و بی قراری می کند نیز آن حیوان نیاز به اقدامات اورژانسی دارد. به علاوه زمانی که حیوان خانگی شما دچار مشکلات تنفسی شده است هم تماس شما با یک دامپزشک یا مرکز اورژانس دامپزشکی می تواند بسیار کمک کننده باشد.

از موارد دیگری که در حیوانات خانگی منجر به استفاده از کمک های اورژانسی مراکز دامپزشکی شبانه روزی می شود، می توان به آسیب های نخاعی حیوانات اشاره کرد. در این گونه مواقع اکثراً حیوان بیچاره قادر به استفاده از پاهای عقبی خود نیست و یا اصطلاحاً به یکباره لنگ می زند. این نوع فلجی در حیوانات می تواند بسیار دردناک باشد و سرعت عمل شما در تماس با یک شماره دامپزشکی شبانه روزی می تواند در نتیجه امر تفاوت ایجاد کند و جان حیوان بیچاره را نجات دهد.

اسهال و استفراغ مداوم نیز از آن جمله علائم اورژانسی نگران کننده برای حیوانات خانگی است که علاوه بر آن که موجب کم آبی بدن حیوان خانگی می شود، می تواند علائم بیماری های جدی تر مانند انسداد دستگاه گوارش حیوان باشد.

جمع بندی

همان طور که می دانید برای افرادی که حیوان خانگی مانند سگ یا گربه دارند، این حیوانات مانند فرزند آن ها برایشان عزیز است. در نتیجه راحتی و سلامت این حیوانات خانگی برای صاحبان بسیار اهمیت دارد. به همین دلیل داشتن  شماره بهترین کلینیک دامپزشکی  شبانه روزی برای این افراد مانند داشتن یک شماره اورژانس بیمارستان برای مشکلات ناگهانی اعضای خانواده ضرورت دارد.

حتی برخی از بهترین بیمارستان دامپزشکی، ارائه دهنده انواع خدمات لوازم جانبی و مایحتاج غذایی و دارویی انواع حیوانات خانگی نیز هستند. به این دلیل که شاید حادثه ای ناگوار برای حیوان خانگی شما در هر ساعت از شبانه روز پیش بیاید یا آن ها هم مانند انسان ها ممکن است دچار شکستگی دست و پا شوند یا به یکباره حالت های غش و بیهوشی به آن ها دست بدهد.

در این گونه موارد اغلب صاحبان آن ها دچار استرس و دلهره شدیدی می شوند و نمی دانند که باید چه کار کنند؟ در حالی که اگر یک شماره دامپزشکی شبانه روزی داشته باشند می توانند راهنمایی های اولیه را از کارشناسان بگیرند. در عین حال می توانند درخواست ارسال یک اورژانس کنند و با آرامش بیشتری آن حادثه را مدیریت کنند.

حتی برخی حیوانات خانگی باردار ممکن است زمان وضع حمل آن ها در ساعت های نیمه شب اتفاق بیفتد و شما مجبور به خبر کردن یک تیم دامپزشکی برای وضع حمل ایمن و بی خطر برای او باشید. برخی موارد ممکن است سگ یا گربه شما دچار سوختگی شود، یا ممکن است غذا یا ماده خوراکی سمی را خورده باشند و دچار مسمومیت های غذایی یا حالت تهوع شده باشند. دقت کنید که اغلب سگ ها موقع درد داشتن ممکن است حتی صاحب خود را گاز بگیرند. بنابراین در این گونه مواقع بهترین کار آن است که با یک شماره دامپزشکی شبانه روزی تماس بگیرید.

بیمارستان دامپزشکی شبانه‌روزی درین

حیوان سالم - انسان سالم - جامعه سالم

بهترین کلینیک پرندگان برای تشخیص و درمان بیماریهای حیوانات خانگی و پرندگان زینتی در شرق تهران

در محیطی زیبا و تخصصی به میزبانی شما مفتخریم

دارای گواهینامه ایزو ISO IWAI در زمینه دامپزشکی

یکی از بزرگترین اهداف بیمارستان درین یاری حامیان و دوستداران حیوانات بی پناه و کمک به درمان حیوانات حمایتی می باشد.

به همراه پت شاپ بزرگ

فروشگاه غذا، مکمل و لوازم جانبی حیوانات

- داخلی، جراحی، ریکاوری

- دندانپزشکی، رادیولوژی، سونوگرافی

- آزمایشگاه، سرم تراپی

- ICU و مراقبت های ویژه

- طیور و پرندگان زینتی

- حیوانات خاص EXOTIC

- بخش بستری عمومی

- بخش بستری بیماریهای خاص

- ویزیت و ارائه خدمات درمانی در محل

- اعزام آمبولانس، دامپزشک و کادر فنی

- حمل و جابجایی حیوانات

- درمان، واکسیناسیون، پانسمان و تزریقات

- کاشت میکروچیپ

- صدور شناسنامه و گواهی سلامت ویژه فرودگاه

- پانسیون و نگهداری حیوانات

همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۷۷۰۹۳۷۸۱

۰۲۱-۷۷۰۹۳۷۸۶

۰۲۱-۷۷۰۹۳۷۹۲

۰۲۱-۷۷۰۹۳۷۹۵

۰۹۳۸۱۲۴۳۲۶۶

برای آشنایی با خدمات درین ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

dorrin_pet_hospital@

برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت مراجعه کنید.

dorrinpethospital.com

بزرگراه رسالت، بین چهارراه سرسبز و خیابان مدائن، پلاک ۵۸۴، ساختمان درین

 

7 دقیقه

افزودن دیدگاه جدید

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 3 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.