رکورد فوق‌العاده ژنرال در نیمه مربیان

رکورد فوق‌العاده ژنرال در نیمه مربیان

فوتبال ۳۶۰: صدرنشینی ۲۴ ساعته گل‌گهر سیرجان با تعیین سرنوشت مسابقه دربی به پایان رسید اما توقف سرخابی‌های پایتخت باعث شد تا اختلاف شاگردان قلعه‌نویی با صدر جدول در قیاس با هفته گذشته کاهش پیدا کند و آن‌ها بتوانند در یک‌قدمی جایگاه نخست قرار بگیرند. گل‌گهری‌ها در شرایطی توانسته‌اند در کورس مدعیان قرار گیرند که پیش از آغاز لیگ بیست‌ودوم، جدایی ستاره‌ای مثل سعید صادقی باعث شده بود تا گمانه‌زنی‌هایی درباره احتمال افت گل‌گهر در فصل جدید لیگ برتر مطرح شود اما امیر قلعه‌نویی به عنوان پرافتخارترین سرمربی فوتبال ایران نشان داد که در غیاب ستاره‌ای مثل صادقی هم می‌تواند تیمش را در اوج حفظ کند.

قلعه‌نویی در شرایطی توانسته با گل‌گهر در ۱۲ مسابقه، ۲۴ امتیاز به‌دست بیاورد که شاهکار سرمربی باتجربه سیرجانی‌ها در نیمه مربیان بوده است. آخرین نمونه عملکرد درخشان امیر قلعه‌نویی در نیمه مربیان، در دوئل گل‌گهر سیرجان و هوادار تهران بود؛ جایی که گل‌گهری‌ها در نیمه نخست با شکست یک‌گله به رختکن رفتند اما ۳ تعویض سرمربی سیرجانی‌ها در بین ۲ نیمه دوم باعث شد تا ورق بازی به سود گل‌گهر برگردد و در نهایت با نتیجه ۲ بر یک شاگردان قلعه‌نویی با پیروزی از میدان مسابقه خارج شوند.

تیمی که در نیمه دوم شکست نمی‌خورد!

گل‌گهر سیرجان در طول لیگ بیست‌ودوم تنها 2 شکست را متحمل شده، باخت برابر استقلال و نساجی که هر 2 شکست شاگردان امیر قلعه‌نویی هم در سیرجان به‌ثبت رسیده است. با وجود شکست در پایان مسابقه، اما اگر بخواهیم فقط نیمه مربیان را لحاظ کنیم، نگاهی به کارنامه قلعه‌نویی در تیم گل‌گهر در لیگ بیست‌ودوم نشان می‌دهد که سرمربی کهنه‌کار سیرجانی‌ها توانسته عملکردی فوق‌العاده داشته باشد.

شاگردان قلعه‌نویی در 12 بازی اخیر خود در لیگ بیست‌ودوم، هیچ‌گاه در نیمه دوم تیم بازنده نبوده‌اند. 5 برد و 7 تساوی، دستاورد گل‌گهر در نیمه مربیان بوده، به طوری‌که برای مثال در دوئل با نساجی که با شکست یک‌گله گل‌گهری‌ها به پایان رسید، گل نساجی در نیمه نخست وارد دروازه محسن فروزان شد اما در نیمه دوم بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت تا روند فوق‌العاده قلعه‌نویی در نیمه مربیان حفظ شود.

گل‌گهر، بی‌رحم‌ترین تیم در نیمه مربیان

سرمه‌ای‌پوشان سیرجانی با 19 گل زده صاحب بهترین خط حمله لیگ بیست‌ودوم هستند. نکته جالب‌توجه درباره توزیع زمانی گل‌های گل‌گهر در لیگ بیست‌ودوم این است که نشان می‌دهد شاگردان قلعه‌نویی توانسته‌اند 14 گل خود را در نیمه دوم به‌ثمر برسانند که ثبت 7 گل در بازه زمانی 76 تا 90، یک رکورد استثنایی برای گل‌گهری‌ها به‌شمار می‌رود.

گل‌گهر در لیگ بیست‌ودوم 10 بار دروازه‌اش باز شده که 5 گل را شاگردان امیر قلعه‌نویی در نیمه نخست و 5 گل را هم در نیمه دوم دریافت کرده‌اند که نکته جالب‌توجه عدم دریافت گل در 15 دقیقه ابتدایی مسابقه است که نشان می‌دهد آن‌ها توانسته‌اند به خوبی رقبای خود را در دقایق ابتدایی مسابقه مدیریت کنند.

3 دقیقه

افزودن دیدگاه جدید

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
5 + 13 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.