دو بازی تمام اروپایی در انتظار استقلال!

دو بازی تمام اروپایی در انتظار استقلال!

خبرورزشی: با مشخص شدن تاریخ برگزاری دیدار اول استقلال در جام حذفی این فصل مشخص شد این تیم ظرف شش روز دو بار باید با تراکتور بازی کند.

نگاهی به برنامه مسابقات استقلال در هفته های آینده مشخص می کند این تیم پس از برگزاری بازی هفته پانزدهم مقابل تراکتور به فاصله شش روز دوباره باید با این حریف آذری مصاف بدهد.

با توجه به سرمربیگری "پاکو خمس" اسپانیایی در رأس کادر فنی تیم تراکتور و نشستن "ریکارد ساپینتو" سرمربی پرتغالی روی نیمکت تیم استقلال، می توان انتظار یک بازی کاملا اروپایی را از هر دو تیم تهرانی و آذری در دو بازی متوالی طی شش روز داشت.

دیدار اولین دو تیم در چارچوب هفته پانزدهم روز چهاردهم دی ماه در تبریز برگزار می‌شود و مصاف دوباره این دو تیم در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی روز بیستم دی ماه و ساعت ۱۸ در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد.

نکته جالب توجه در رابطه با مسابقات لیگ برتری استقلال و تراکتور این است که آبی پوشان تهرانی در هر چهار بازی رفت و برگشت دو فصل اخیر تراکتور را شکست داده اند اما در مصاف فینال جام حذفی دو سال پیش در تاریخ سیزدهم شهریور ماه ۱۳۹۹ با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب تراکتور شدند و شاهد بالا رفتن جام قهرمانی بر دستان کاپیتان تیم تراکتور بودند.

 

 

1 دقیقه

افزودن دیدگاه جدید

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
11 + 7 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.