در اوج تجمعات چند معترض به خیابان آمدند؟

در اوج تجمعات چند معترض به خیابان آمدند؟

جماران:جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه می‌گوید: در اوج تجمعات تنها ۵۰ هزار نفر به خیابان آمدند.

سردار نجات:

یکی فرمول انقلاب مخملین است که در مقطع انتخابات تلاش می‌کنند جناح بازنده در انتخابات را به خیابان بیاورند که در سال ۸۸ در ایران اجرا کردند و شکست خوردند.

فرمول دیگر این است که شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ای مسلط در کشورها را تقویت می‌کنند طوری که بتوانند در آنجا اثرگذار باشند، بعد منتظر می‌مانند تا دلیلی برای نارضایتی پیدا شود روی امواج نارضایتی سوار شوند و خشم را گسترش دهند و مردم را به خیابان بکشانند. سال ۹۶ به بهانه مال‌باختگان کاسپین این کار را کردند و کوشیدند مردم را به خیابان بیاورند.

(با بیان اینکه برنامه ۱۴۰۱ هم این بود که بر بستر نارضایتی مردم سوار شوند و بتوانند یک جنبش اجتماعی دیگر ایجاد کنند): در یکی از کشورهای عربی، یک محوری با حضور امریکا، اسرائیل و انگلیس تشکیل شد و می‌خواستند از مهرماه در دانشگاه و مدارس این کار را شروع کنند و برآوردشان این بود که حجاب تبدیل به یک چالش جدی می‌شود، پس از آن ایران اینترنشنال محور کار آنها شد و به بهانه فوتی که اثبات نشد پلیس مقصر است، افرادی را به خیابان کشاندند.

(با اشاره به اینکه در اوج تجمعات تنها ۵۰ هزار نفر به خیابان آمدند): مردم نشان دادند اگرچه از برخی کاستی‌ها ناراضی هستند، اما گوششان بدهکار حرف‌های دشمن نخواهد بود؛ هر چه دشمن بزرگتر و گردن کلفت‌تر باشد، موقعی که ما بر آن‌ها پیروز می‌شویم مقتدرتریم.

2 دقیقه

افزودن دیدگاه جدید

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
6 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.