حریف تیم ملی زودتر از سرمربی مشخص شد!

حریف تیم ملی زودتر از سرمربی مشخص شد!

خبرورزشی: تیم ملی ممکن است فروردین ماه با یک حریف نام آشنا بازی کند.

تیم ملی فوتبال کشورمان قرار بود پیش از حضور در جام جهانی در آخرین مصاف با روسیه مسابقه دهد اما این بازی به خاطر ارایه تقویم متفاوت از سوی تیم روسیه کنسل شد و تیم ملی راهی قطر شد و در آخرین بازی دوستانه در دوحه به میدان رفت.

ایران – روسیه یک بار در ابتدای حضور کارلوس کی روش در تیم ملی فوتبال کشورمان با هم بازی کردند که تیم ملی با هدایت موقت علیرضا منصوریان و گل محمد رضا خلعتبری یک بر صفر برنده شد.

فروردین ماه تیم های ملی می توانند برای برگزاری بازی دوستانه برنامه ریزی کند و علی الظاهر یکی از تیم های مد نظر فدراسیون فوتبال ایران، روسیه است.

جالب اینکه امروز روس ها خبر ملحق شدن به کنفدراسیون فوتبال آسیا را تایید نکردند و به نوعی اجرای این تصمیم به تعویق افتاد!

اتحادیه فوتبال روسیه امروز اعلام کرد که پیش از نقل مکان از اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) به کنفدراسیون فوتبال آسیا ( AFC) باید تضمین صد در صدی شرکت در تورنمنت‌های تحت نظر این کنفدراسیون را دریافت کند.

ویاچسلاو کولوفسکوف رئیس افتخاری فدراسیون فوتبال روسیه در این باره گفت: من هنوز با هیچ یک از مدیران اجرایی صحبت نکردم‌ اما ما باید به صورت قطعی از آسیا تضمین بگیریم که در تورنمنت‌های اصلی آن‌ها شرکت می‌کنیم. تا زمانی که چنین تضمینی وجود ندارد، این انتقال منطقی نیست. چرا که ما ناگهان خودمان را از فوتبال جهان خارج می‌کنیم و این تصمیم به یک شکست ختم می‌شود. باید مشخص شود که کنفدراسیون فوتبال آسیا منعی در این زمینه ندارد و ما را خواهد پذیرفت.

2 دقیقه

افزودن دیدگاه جدید

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
5 + 14 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.