جانشین رونالدو به لیورپول پیوست!

جانشین رونالدو به لیورپول پیوست!

ورزش سه: لیورپول سرانجام عقد قرارداد با مهاجم ۲۳ ساله هلندی و یکی از پدیده‌های جام جهانی قطر را نهایی کرد.

کودی خاکپو، ۲۳ ساله جام جهانی قابل توجهی در قطر داشت و با زدن سه گل به هلند کمک کرد تا به مرحله یک چهارم نهایی برسد. او بعد از این نمایش خوب، مورد توجه چند باشگاه سرشناس قرار گرفت. در این بین لیورپول و یونایتد جدی ترین مشتریان مهاجم جوان هلندی بودند. 

باشگاه آیندهوون با تایید خبر توافق نهایی اعلام کرد که خاکپو برای تکمیل قرارداد خود با لیورپول به انگلیس سفر خواهد کرد تا انتقالی صورت بگیرد که برای باشگاه هلندی یک رکورد به شمار خواهد رفت.  لیورپول برای جذب خاکپو رقابت نزدیکی با یونایتد داشت و با پیروزی در این دوئل توانست یکی از ستاره های جام جهانی را جذب کند. در حالی که برخی منابع از توافق ۳۷ میلیونی لیورپول با مهاجم هلندی – قابل افزایش به ۴۴ میلیون با درنظر گرفتن آپشن‌های مختلف - خبر می دهند، مارکا اعلام کرد که لیورپول با ۴۲ میلیون ثابت و ۱۴ میلیون یورو دستمزد رضایت بازیکن هلندی را جلب کرده است. 

از خاکپو به عنوان گزینه جایگزین یونایتد برای رونالدو یاد می شد و طی روزهای اخیر اخبار زیادی در خصوص پیشرفت مذاکرات او با شیاطین سرخ منتشر شده بود اما در نهایت این لیورپول بود که الماس هنلدی را صاحب شد تا خط حمله خود را بیش از پیش قدرتمند کند.

 

2 دقیقه

افزودن دیدگاه جدید

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 11 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.