تصویر بامزه و کارتونی از کودکی‌های مسی و امباپه

تصویر بامزه و کارتونی از کودکی‌های مسی و امباپه

ورزش سه: تصاویری از ستاره های دنیای فوتبال که با هوش مصنوعی به دوران کودکی خود بازگشته اند، حسابی مورد توجه قرار گرفته است.

رقابت های جام جهانی به پایان رسید و اکنون تمام توجهات به بازی های باشگاهی معطوف شده است. لیونل مسی توانست به بزرگترین آرزوی زندگی حرفه ای خود دست یافته و کاپ قهرمانی جام جهانی را بالای سر برد تا آلبی سلسته پس از سالها، به ستاره سوم خود دست یابد.

گردهمایی فوق ستاره های جهان باعث شد تا دنیا شاهد حضور تعداد بزرگی از بازیکنان مطرح دنیا در قطر باشد. البته هر چند تعداد زیادی از بازیکنان به دلیل عدم صعود کشورهایشان به جام جهانی، از حضور در بزرگترین تورنمنت فوتبالی جهان محروم بودند.

به همین مناسبت، تعدادی از ستاره هایی که در جام جهانی حضور داشتند و برخی دیگر نیز که از جمله غایبین بزرگ این تورنمنت بودند، با تصاویری جالب و با مزه، به دوران کودکی خود بازگشتند.

تصاویری از بازیکنانی مانند امباپه، مسی، رونالدو، نیمار، صلاح و... در فضای مجازی منتشر شده که آنها را در سن بسیار پایینی قرار دارند. البته برخی از کاربران نتوانستند تمامی این فوتبالیست ها را بشناسند، برخی دیگر نیز در پیش بینی خود اشتباه نکردند!

این فوتبالیست های مشهور جهان با هوش مصنوعی تقریبا به دوران کودکی خود بازگشته اند. حدس هویت برخی از آسان است، در حالی که تشخیص تعدادی نیز دشوار بود.

در اینجا دوران کودکی شیرین فوتبالیست های جوان را مشاهده می کنید که ممکن است در تشخیص آن ها دچار مشکل شوید.

 

2 دقیقه

افزودن دیدگاه جدید

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
8 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.