تصاویری غیرمنتظره از پسر مبتلا به سندروم گرگینه

تصاویری غیرمنتظره از پسر مبتلا به سندروم گرگینه

روزیاتو: لالیت پاتیدار ۱۷ ساله، اهل هندوستان است و با هیپرتریکوزیس (Hypertrichosis) یا سندرم گرگینه به دنیا آمده است؛ وضعیتی که با رشد غیرطبیعی مو در صورت، بازوها و سایر قسمت های بدن مشخص می شود. ظاهر چهره او بسیار شبیه به یک موجود افسانه ای یا یک گرگ نماست، به این دلیل به آن سندروم گرگینه می گویند.


دو نوع متمایز سندروم گرگینه عبارتند از هیپرتریکوزیس عمومی که در کل بدن رخ می دهد و هیپرتریکوز موضعی که محدود به یک ناحیه خاص است. در قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم، چندین نفر از مجریان سیرک ها، مانند جولیا پاسترانا، هیپرتریکوزیس داشتند. بسیاری از آن‌ها به‌عنوان انشان هایی با ویژگی‌های حیوان‌مانند تبلیغ می‌شدند.


هر چه سن او بیشتر می شود، بیشتر به این بیماری نادر فکر می کند. او گفت: «به تدریج متوجه شدم که در تمام بدنم مو دارم و از این نظر با انسان های معمولی متفاوت هستم، من منحصر به فرد هستم.»

او ادامه داد: «در طول زندگیم چیزهای زیادی یاد گرفتم، مهمتر از همه یاد گرفتم که من یک در میلیون هستم، هرگز نباید تسلیم شوم و زندگی را به بهترین شکل زندگی کنم، همیشه می خواهم رو به جلو حرکت کنم و خوشحال باشم.»

1 دقیقه

افزودن دیدگاه جدید

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.