تزریق چربی از شکم به صورت چگونه ممکن است؟

تزریق چربی از شکم به صورت چگونه ممکن است؟

برترین‌ها: تزریق چربی از شکم به صورت یک تکنیک عالی و بی خطر برای جوانسازی و پر کردن صورت است. مخصوصاً برای افرادی که به طور طبیعی چهره‌ای جوان می‌خواهند، اما نمی‌خواهید صورت خود را با پرکننده‌های مصنوعی پرکنند، تزریق چربی یک روش ایده آل است. تزریق چربی از شکم به صورت با افزایش حجم، تغییر خطوط و کاهش ظاهر چین و چروک باعث جوانسازی صورت می‌شود. همچنین به بازگرداندن بافت‌های صورت که با افزایش سن از بین رفته اند کمک می‌کند، و کیفیت پوست و بافت پوست را بهبود می‌بخشد. معمولاً در نواحی خاص صورت مثل: گونه ها، پلک ها، لب ها، شقیقه‌ها تزریق چربی انجام می‌شود. همچنین برای از بین بردن چین و چروک‌های اطراف دهان نیز استفاده می‌شود. اگر می‌خواهید تزریق چربی از شکم به صورت را انجام دهید، اما اطلاعات کافی از این روش ندارید و نمی‌دانید که کاندید مناسبی برای این کار هستید یا نه؟ با ما همراه باشید تا بیشتر با شیوه و مزایای انتقال چربی به صورت آشنا شوید.

تزریق چربی برای زاویه سازی صورت در کلینیک زیبایی صدف

همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۲۷۴۳۷

روش تزریق چربی از شکم به صورت

عمل تزریق چربی از شکم به صورت سرپایی انجام می‌شود و نیازی به بستری ندارد. به انتخاب جراح پلاستیک و شرایط بیمار عمل تحت بیهوشی موضعی یا عمومی انجام می‌شود. سپس چربی از قسمت شکم گرفته می‌شود و به ناحیه‌ای در صورت برای جوانسازی منتقل می‌شود. در برخی از افراد چربی از هر قسمتی از بدن که در آن چربی اضافی وجود دارد، گرفته می‌شود. رایج‌ترین نواحی برای گرفتن چربی شکم، ران‌ها هستند.

چربی به عنوان یک پرکننده طبیعی استفاده می‌شود. برای برداشتن چربی از شکم، یک برش کوچک در قسمتی از شکم که چربی اضافی دارد، زده می‌شود و لیپوساکشن انجام می‌شود. سپس برش کوچکی برای انتقال چربی به صورت، در ناحیه مورد نظر صورت که نیاز به حجم، کانتور و جوانسازی دارد، ایجاد می‌شود. برش‌ها به طور طبیعی در چین‌های صورت قرار می‌گیرند تا ظاهر آن‌ها را به حداقل برسانند و پس از بهبودی غیر قابل مشاهده باشند.

مزایای پیوند چربی صورت

تزریق چربی از شکم به صورت، حجم از دست رفته صورت را به دلیل روند پیری بازیابی می‌کند. با افزایش سن، پد‌های چربی جوان تمایل به شکستن و جذب به سمت خط فک و گردن دارند. در نتیجه چین و چروک‌ها و خطوط ریز برجسته‌تر به نظر می‌رسند و قسمت پایین صورت شروع به افتادگی می‌کند. تزریق چربی از شکم به صورت علاوه بر جوانسازی صورت و از بین بردن چین و چروک‌های صورت مزایای دیگری هم دارد؛ که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره کرده ایم.

۱. نتایج طبیعی

یکی از مهمترین مزایای تزریق چربی از شکم به صورت، طبیعی به نظر رسیدن نتایج آن است. در این روش چربی از یک قسمت بدن به قسمت دیگر منتقل می‌شود و نیازی به استفاده از ژل مصنوعی نسیت. در نتیجه هیچ خطر عفونتی نیز وجود ندارد.

۲. دوره نقاهت کم

یکی دیگر از مزایای قابل توجه تزریق چربی از شکم به صورت دوره نقاهت کم است. بر عکس روش‌های مصنوعی دیگر که به یک تا دو هفته استراحت نیاز است. در این روش شما می‌توانید پس از تزریق، به برنامه روزانه خود بازگردید. با این حال، در برخی از افراد ممکن است لازم باشد تا چند روز پس از درمان از انجام ورزش‌های سنگین اجتناب شود تا چربی‌ها به درستی در جای خود قرار گیرند.

۳. خطر کمتر واکنش آلرژیک

یکی از مزایای انتقال چربی از شکم این است که بافت خود شما تزریق می‌شود که احتمال واکنش آلرژیک را کاهش می‌دهد. اگرچه هر روش پزشکی خطراتی دارد، اما خطرات مرتبط با انتقال چربی کم است.

۴. بهبود پوست

یکی از مزایای انتقال چربی از شکم به صورت این است که پوست صورت را به طور کامل بهبود می‌بخشد. به عنوان مثال، اگر از انتقال چربی برای پر کردن چین و چروک استفاده شود، پوست صورت به طور یکدست صاف می‌شود.

ماندگاری تزریق چربی شکم به صورت

تزریق چربی از شکم به صورت می‌تواند چندین سال صورت شما را جوانتر نگه دارد. در بسیاری از موارد، نتایج می‌تواند دائمی باشد. با این حال، به خاطر داشته باشید که انتقال چربی به صورت در برابر روند پیری در آینده از صورت شما محافظت نمی‌کند. در حالی که انتقال چربی به صورت می‌تواند علائم فعلی پیری را به حداقل برساند.

چه کسی کاندید مناسب برای تزریق چربی از شکم به صورت است؟

جوانسازی صورت با تزریق چربی از شکم به صورت یک گزینه عالی برای افرادی است که مایلند حجم نواحی خاصی را در صورت افزایش دهند یا حجم از دست رفته با افزایش سن را بازگردانند. برای این که بدانید کاندید انجام این عمل هستید باید به یک پزشک متخصص مراجعه کنید. چندین نکته وجود دارد که باید هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه آیا این درمان ضد پیری برای شما مناسب است، در نظر بگیرید.

  • ابتدا باید از سلامت عمومی خوبی برخوردار باشید.

همچنان حفظ سلامت عمومی بسیار مهم است. شما نباید عفونت فعال در محل اهداکننده یا گیرنده داشته باشید. در صورت مصرف آنتی بیوتیک ظرف دو هفته قبل از تزریق باید به پزشک خود اطلاع دهید. ممکن است پزشک برای مصرف برخی از دارو‌ها مجبور باشد زمان تزریق را تغییر دهد. علاوه بر این، اگر بیماری‌های خونی خاصی دارید که نیاز به مصرف دارو‌های ضد انعقاد یا ضد پلاکت دارید. انجام تزریق چربی به صورت برای شما نامناسب است. سایر دارو‌ها و مکمل‌ها، مانند: ویتامین E، روغن ماهی همگی می‌توانند خون شما را رقیق کرده و بر نتیجه درمان شما تأثیر بگذارند. از مصرف این دارو‌ها برای چندین روز قبل از پیوند تزریق چربی از شکم به صورت خودداری کنید.

  • دوم اینکه باید چربی کافی برای انتقال از قسمت دیگری از بدن خود داشته باشید.

بهترین قسمت بدن که می‌توان از آن چربی اضافی برداشت، شکم است. شما باید در قسمت شکم چربی قابل برداشتی برای تزریق به صورت داشته باشید. برخی از افراد که زیادی لاغر هستند و شکمی صاف دارند. نمی‌توانند از این روش برای بهبود ظاهر صورت خود استفاده کنند.

عوارض تزریق چربی از شکم به صورت

مانند هر جراحی زیبایی دیگری، برخی از عوارض رایج ممکن است رخ دهد. البته باید به یاد داشته باشید که با انتخاب پزشک متخصص و با تجربه، عوارض کمتری پس از تزریق خواهید داشت. در صورت انتخاب پزشک غیر متخصص ممکن است عوارض جبران ناپذیری داشته باشید. برخی از این عوارض شامل:

  • خونریزی، عفونت
  • بهبود ضعیف زخم، جای زخم نامطلوب
  • درد که ممکن است پس از بهبود برش‌ها ادامه داشته باشد
  • عدم تقارن صورت، آسیب عصب صورت
  • از دست دادن پوست، بی حسی/تغییر حس پوست
  • بی نظمی در ناحیه چربی برداشت شده و نیاز به جراحی تجدید نظر

کلینیک تخصصی پوست و مو صدف

کلینیک تخصصی پوست و موی صدف از سال ۱۳۸۹ شروع به فعالیت کرده و امروز پس از سال‌ها فعالیت و کسب تجربه در این زمینه، به یکی از مدرن‌ترین و مجهزترین مراکز زیبایی و سلامتی کشور تبدیل شده است. رویکرد ما، همراه کردن دانش و تخصص با تجربه است تا در برخورد با شرایط خاص هر مراجعه‌کننده، صحیح‌ترین مشاوره و بهترین خدمات ارائه شود. هدف این است که در نهایت، شما احساس بهتری نسبت به چهره و اندام خود داشته باشید.

برای مشاوره و اطلاع از هزینه کاشت ابرو در کلینیک صدف کلیک کنید.

همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۲۷۴۳۷

نمونه‌های بیشتر را از صفحه اینستاگرام دنبال کنید.

sadaf.clinic@

clinicsadaf.com

خیابان دکتر شریعتی، بلوار میرداماد، رودبار شرقی، پلاک ۴۷، ساختمان پزشکان رودبار، طبقه پنج

 

 

 

 

 

پ

6 دقیقه

افزودن دیدگاه جدید

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
7 + 13 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.