بازی مرگ و زندگی برای نجات تیم ملی ایران

بازی مرگ و زندگی برای نجات تیم ملی ایران

ورزش سه: برد بزرگ ژاپن برابر آلمان و پیروزی تاریخی عربستان برابر آرژانتین انگیزه بزرگی به نسل بزرگ فوتبال ایران برای بازگشت داده است.

  ایران با صعود به عنوان تیم اول آسیا به جام جهانی ۲۰۲۲ و نتایج درخور توجه در جام جهانی ۲۰۱۸روسیه و داشتن رنک اول آسیا به جام جهانی قطر وارد شد و در بازی اول در عین ناباوری با نتیجه شش بر دو مغلوب انگلستان شد. نتیجه ای که شکست آن از قبل به دلیل فاصله دو تیم  قابل پیش بینی بود، ولی نتیجه آن برای خود بازیکنان و اهالی ورزش غیر قابل باور بود.

برگزاری دیدارهای تدارکاتی کم تیم  کی روش، مصدومیت بد موقع دروازه بان اول تیم ملی و انگلیسی که به جرات یکی از بهترین تیم های ملی این کشور در سالهای اخیر است، نتیجه ای را رقم زد تا ناامیدی محض در اردوی تیم ملی حاکم شود. 

شروع بد ایران و قبل از آن قطر میزبان در دیدار افتتاحیه با دو بازی غیر قابل باور عربستان برابر آرژانتین و ژاپن برابر آلمان نشان داد می توان با برنامه و تمرکز بر روی تیم  و تمرکز بر روی داشته ها جبران مافات کرد.

بازگشت استثنایی عربستان در نیمه دوم برابر یاران مسی با دوگل تماشایی و فوتبال تماشایی و دوست داشتنی سامورایی ها در نیمه دوم برابر آلمان همیشه مدعی می تواند انگیزه های تیم ملی ایران برای جبران در دو بازی باقی مانده برابر ولز و آمریکا را صد چندان کند.




 

2 دقیقه

افزودن دیدگاه جدید

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
7 + 10 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.