ادعای دوست رونالدو: فرانسه را مسموم کردند!

ادعای دوست رونالدو: فرانسه را مسموم کردند!

ورزش سه: پیرس مورگان، مجری مشهور انگلیسی، با یک اظهارنظر جنجالی مدعی شد ویروسی شدن بازیکنان فرانسه در قطر عمدی بوده است.

 پیرس مورگان که به خاطر مصاحبه‌ها و اظهارات اغلب جنجالی‌اش مشهور است و البته با کریستیانو رونالدو رابطه‌ای دوستانه و صمیمی دارد در یک اظهارنظر جنجالی ادعایی را مطرح کرد که بلافاصله با واکنش‌های منفی زیادی مواجه شده است.

در جریان فینال امشب بین فرانسه و آرژانتین در زمانی که فرانسوی‌ها 2-0 از آلبی‌سلسته عقب بودند مورگان در یک توییت نوشت:" این ویروس نبود؛ واضح است که تیم فرانسه را عمدا مسموم کرده‌اند".

کاربران شبکه‌های اجتماعی بلافاصله به این توییت جنجالی واکنش نشان داده و مجری انگلیسی را به توهم توطئه متهم کردند. کاربران این اظهارنظر او را مایه شرمساری دانستند و خاطرنشان کردند که احتمالا مورگان به دلیل رابطه صمیمی‌اش با کریستیانو رونالدو و قهرمانی مسی در جام جهانی قطر چنین ادعایی را مطرح کرده است.

یک کاربر توییتر در پاسخ به مورگان نوشت:" خوشم می‌آید، او کاملا عقلش را از دست داده. بیشتر گریه کن". یک هوادار دیگر در پاسخ نوشت:" انگار بزرگ نشده‌ای؟ این دیگر چه جور بهانه‌ای است؟".

عده زیادی از کاربران هم دوستی او با کریستیانو رونالدو را دستمایه انتقاد از مورگان کردند و البته برخی دیگر از کاربران معتقد بودند نباید این واکنش عجیب مجری انگلیسی را به رونالدو نسبت داد.

 

1 دقیقه

افزودن دیدگاه جدید

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.