آغاز مذاکرات استقلال برای بازگشت هافبک محبوب

آغاز مذاکرات استقلال برای بازگشت هافبک محبوب

خبرآنلاین: بدون شک مهم‌ترین نقطه ضعف استقلال در نیم فصل اول لیگ برتر خط میانی این تیم بود و خلاء یک هافبک بازیساز و خلاق در ترکیب آبی‌ها به چشم آمد. این موضوع باعث شده جذب یک هافبک بازیساز به اولویت اول استقلال در نقل و انتقالات زمستانی تبدیل شود.

آیاندا پاتوسی، هافبک تیم فولاد خوزستان یکی از نفراتی است که استقلالی‌ها برای تقویت خط میانی خود در نظر گرفته و به همین منظور مذاکراتشان را با باشگاه اهوازی آغاز کرده‌اند. پاتوسی در نیم فصل اول به دلیل مشکلات انضباطی و سخت‌گیری‌های نکونام فرصت چندانی برای بازی پیدا نکرد و همین موضوع باعث شده به دنبال جدایی از جمع فولادی‌ها باشد.

این هافبک اهل آفریقای جنوبی سابقه حضور در استقلال را هم در کارنامه دارد و هواداران این تیم خاطرات خوشی از حضور کوتاه او در ذهن خود دارند. پاتوسی نیم فصل دوم لیگ هجدهم به صورت قرضی راهی استقلال شد و عملکرد فوق‌العاده خوبی داشت اما به دلیل مشکلات مالی قراردادش تمدید نشد و به بنی‌یاس امارات پیوست. اتفاقی که در آن زمان خشم هواداران استقلال را هم به همراه داشت و آن‌ها به شدت بابت جدایی این هافبک خلاق ناراحت شدند. پاتوسی پس از یک نیم فصل ناموفق در فوتبال امارات بار دیگر به لیگ ایران برگشت و با فولاد قرارداد بست. او سه سال پیراهن این تیم را پوشید و عملکرد پر فراز و نشیبی در جمع فولادی‌ها داشت.

حالا اگر مذاکرات استقلال و فولاد برای انتقال پاتوسی به نتیجه برسد او می‌تواند دوباره پیراهن آبی را به تن کند.

2 دقیقه

افزودن دیدگاه جدید

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
6 + 13 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.