آرژانتین شب سرد زاگرب را سردتر کرد

آرژانتین شب سرد زاگرب را سردتر کرد

ورزش سه: تعداد زیادی از مردم زاگرب، پایتخت کرواسی، با وجود سرمای هوا به خیابان‌های مرکز شهر آمده بودند تا بازی را از نمایشگر‌های بزرگ تماشا کنند اما دریافت دو گل در نیمه اول ناامیدشان کرده است.

امشب خیابانها و میدانهای بسیاری از شهرهای کرواسی شاهد حضور علاقه‌مندان به فوتبال است که می‌خواهند دیدار بزرگ تیم ملی کشورشان مقابل آرژانتین در نیمه نهایی جام جهانی را در کنار هم و از نمایشگر‌های بزرگ تماشا کنند.

میدان مرکزی شهر زاگرب، پایتخت کشور، شاهد حضور پرتعدادترین تماشاچی بود. با وجود سرمای شدید هوا هزاران نفر از مردم این شهر به میدان آمدند تا شاهد دیدار حساس تیم‌شان در قطر باشند. پیش از شروع مسابقه و در دقایق اولیه گزارش رسانه‌های کرواسی از شور و شوق فوق‌العاده این هواداران خبر می‌داد.

اما تیم ملی کرواسی نتوانست آن گونه که این هواداران انتظار داشتند عمل کند و در حدود ده دقیقه پایانی نیمه اول دو بار دروازه‌اش را توسط لیونل مسی و جولین آلوارز باز شده دید.

گزارش‌های تصویری رسانه‌های کروات نشان می‌دهد هواداران حاضر در میدان مرکزی زاگرب با چشم‌هایی غمگین و با قیافه‌هایی بهت‌زده مشغول تماشای دقایق پایانی این نیمه هستند و در میدان دیگر از شور و شوق اولیه خبری نیست. 

 

1 دقیقه

افزودن دیدگاه جدید

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
6 + 8 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.