“هنر نارنجی” عضو جدید خانواده مرسدس GLE کوپه

“هنر نارنجی” عضو جدید خانواده مرسدس GLE کوپه

به تازگی مرسدس بنز نسخه دیگری را به خانواده GLE کوپه اضافه کرده است. این خودرو که OrangeArt ادیشن نام دارد در آلمان عرضه شده و از ماه آگوست ۲۰۱۷ در دسترس مشتریان قرار خواهد داشت. خودروی یاد شده با دو پکیج جدای داخلی و خارجی در دسترس بوده و آن را می‌توان با بهای ۶۷۸۳ یورو برای مدل‌های GLE 350d، GLE 400 و GLE 500 کوپه سفارش داد. بهای پکیج یاد شده برای مدل ای ام جی GLE 43 کوپه نیز برابر با ۳۱۵۵ یورو می‌باشد.

از جمله شاخصه‌های ظاهری خودرو می‌توان به آپشن های رنگی نظیر مشکی، سفید قطبی، مشکی، نقره‌ای ایریدیوم، خاکستری و سفید روشن الماسی اشاره کرد. جزئیات نارنجی در بخش جلویی، حلقه‌ای LED به رنگ مشکی در چراغ‌های جلو و رینگ‌های سبک‌وزن ۲۱ اینچی مزین به نشان ای ام جی به همراه جزئیات نارنجی رنگ از دیگر ویژگی‌های این خودرو به شمار می‌رود.

روشی مشابه در کابین نیز پیاده‌سازی شده است جایی که صندلی‌ها پوششی از جنس چرم مشکی ناپا داشته و دوخت‌هایی نارنجی و خاکستری دارند. از دیگر شاخصه‌های کابین مرسدس GLE کوپه OrangeArt ادیشن می‌توان به غربیلک فرمان سه پره با عملکردهای چندگانه، میدونی‌های اسپورت ساخته شده از استیل ضدزنگ، پانل‌های مرکزی درب با جزئیات میکروفیبری دینامیکا و کف‌پوش‌هایی با نشان ای ام جی و جزئیات نارنجی اشاره کرد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
10 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.