۹۹ درصد استارت‌ آپ‌ های الکتریکی چینی محو می‌شوند!

۹۹ درصد استارت‌آپ‌های الکتریکی چینی محو می‌شوند!

یک کمپانی سرمایه‌گذاری چینی ادعا می‌کند تنها ۱ درصد استارت آپ های الکتریکی چینی در درازمدت دوام خواهند آورد.

شرکت NIO Capital می‌گوید هزینه‌های زیاد راه‌اندازی یک شرکت تولید خودروهای الکتریکی دلیل اصلی محو شدن ۹۹ درصد باقی ‌مانده در آینده می‌باشد.

اگر نام این شرکت برایتان آشناست پس بدانید که NIO Capital حمایت‌های مادی و معنوی از استارت آپ الکتریکی چینی یعنی NIO را انجام می‌دهد.

یکی از شرکای مدیریتی این کمپانی در مصاحبه با بلومبرگ نظر مساعدی روی کمپانی‌هایی که به اصطلاح قاتل تسلا هستند نداشته و با بدبینی به آینده آن‌ها نظاره می‌کند.

او می‌گوید:

این یک سیستم بسیار پیچیده است که نیازمند سرمایه‌گذاری زیاد و گروهی از افراد به منظور ساخت یک خودرو از صفر است؛ بنابراین میزان دوام تمامی این استارت آپ های الکتریکی بسیار پایین خواهد بود.

بیش از نیمی از خودروهای الکتریکی دنیا در چین فروخته می‌شوند بنابراین جای تعجبی ندارد که خودروسازان داخلی این کشور به دنبال تثبیت جایگاه خود در صنعت خودروهای الکتریکی هستند.

پیرو تصمیم دولت چین و اجازه دادن به خارجی‌ها برای مالکیت کامل جوینت ونچرهای مشترک رقابت در بازار این کشور تشدید خواهد شد. این قانون خودروسازانی همچون تسلا و ب‌ام‌و را برای تمرکز روی بازار خودروهای الکتریکی در چین تشویق می‌کند.

البته جنگ تجاری بین آمریکا و چین باعث شده اوضاع پیچیده و سخت شود. بنا به گفته این مدیر ارشد، جنگ تجاری این کشور تأثیر منفی روی اقتصاد جهانی و توسعه تکنولوژی خواهد داشت.

او خاطرنشان می‌سازد:

اگر جنگ تجاری دو کشور ادامه یابد تجاری‌سازی خودروهای الکتریکی هوشمند به تعویق خواهد افتاد و همچنین تلاش‌های جهانی برای بهبود ایمنی و راندمان خودروها کاهش خواهد یافت.

NIO قدم‌های جدی برای تثبیت خود به عنوان یک شرکت مهم در بازار خودروهای الکتریکی چین برداشته است. این کمپانی اخیراً شروع به تحویل شاسی‌بلند ES8 به مشتریان کرده و ادعا می‌کند قبلاً ۱۵ هزار سفارش را دریافت کرده است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
6 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.