۸۳۰ هزار دلار برای مرسدس-مایباخ S600 پولمن؟!

۸۳۰ هزار دلار برای مرسدس-مایباخ S600 پولمن؟!

برای اکثر افراد یک مرسدس S کلاس عادی نیز خودرویی کاملاً لوکس بوده و نیازهای آن‌ها را مرتفع می‌کند؛ اما تازه اول کار بوده و نسخه مایباخ نیز تولید می‌شود که در سطحی بالاتر از آن مدل پولمن قرار دارد؛ و این اواخر یکی از این خودروها به فروش می‌رسد.

سدان پرچم‌دار دایملر، مرسدس-مایباخ S600 پولمن طول بیش از ۶.۴ متری داشته و حتی طویل‌تر از نسخه‌های دارای فاصله بین محوری بیشتر بنتلی مولسان و رولزرویس فانتوم بوده و در حد و اندازه‌های لیموزین مولینر گرند است.

بنا به گفته Carlink International یک نمایندگی آلمانی این مدل سفارشی جیمز ادیشن را به فروش گذاشته است. تنها ۶ دستگاه از مدل جیمز ادیشن ساخته شده و مدل یاد شده تنها نسخه‌ای است که هم‌اکنون به فروش می‌رسد. کابین این نسخه دارای رنگ مشکی و بژ بوده و همه آپشن های قابل سفارش در آن دیده می‌شوند. پس همان‌گونه که حدس زده‌اید با خودرویی ارزان طرف نیستیم!

بهای درخواستی برای این نسخه از پولمن برابر با ۶۹۷۴۸۰ یورو بوده که حدود ۸۳۰ هزار دلار می‌شود. با این پول شما می‌توانید ۱۰ دستگاه از سدان های S کلاس یا ۵ دستگاه مایباخ بخرید. نظر ما این است که تنها یک دستگاه مایباخ S کلاس خریده و کل هفته را با آن سپری می‌کنیم. البته حقیقت این است که فردی ثروتمند که می‌تواند چنین لیموزین لوکسی را خریداری کند اصلاً مجبور نیست که بین این گزینه یا گزینه‌های دیگر انتخاب کند بلکه همه آن‌ها را می‌خرد! این‌طور نیست؟!

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
8 + 3 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.