۸۰۵ اسب بخار ویلز اند مور برای فراری F8 تریبوتو

۸۰۵ اسب بخار ویلز اند مور برای فراری F8 تریبوتو

ویلز اند مور فراری F8 تریبوتو را به لیست خودروهای تیون شده خود اضافه کرده است. این تیونر تغییراتی را در بخش‌های پیشرانه، سیستم تعلیق، اگزوز و رینگ‌های سوپرکار مشهور فراری اعمال نموده تا خودرویی هیجان‌انگیزتر را معرفی نماید.

با پرداخت ۴۹۹۹ یورو این شرکت واحد کنترل پیشرانه خود را روی نیروگاه ۸ سیلندر ۳.۹ لیتری توئین توربوی F8 تریبوتو نصب کرده و قدرت ۷۱۰ اسبی و گشتاور ۷۷۰ نیوتون متری آن را به ترتیب به ۸۰۵ اسب بخار و ۸۹۰ نیوتون متر می‌رساند.

این قدرت بیشتر روی پرفورمنس سوپرکار فراری تأثیر مثبتی داشته هرچند ویلز اند مور اشاره‌ای به آن نکرده است. البته بد نیست بدانید F8 تریبوتو نوویتک که قدرت ۷۹۱ اسبی و گشتاور ۸۹۸ نیوتون متری دارد در عرض ۲.۶ ثانیه سرعت خود را از سکون به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رساند که ۰.۳ ثانیه سریع‌تر از نسخه استاندارد می‌باشد.

یک کیت کاهش ارتفاع هم در نظر گرفته شده که باعث می‌شود F8 تریبوتو ۳۵ میلی‌متر به سطح زمین نزدیک‌تر شود. این کیت ۱۱۷۰ یورو قیمت داشته و البته سیستم لیفت دماغه هم با قیمت ۵۹۴۰ یورو در دسترس است که نمی‌گذارد کف خودرو به دست‌اندازها برخورد نماید. سیستم اگزوز افترمارکتی نیز صدای پرطنین‌تری را ایجاد می‌کند.

اما در بخش رینگ‌ها به نمونه‌های ۲۱ و ۲۲ اینچی در جلو و عقب می‌رسیم که قیمت ۱۰۹۹۰ یورویی دارند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 13 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.