۵ نکته مهم درباره هوندا سیویک Si 2018

۵ نکته مهم درباره هوندا سیویک Si 2018

هوندا سیویک Si جدید سرانجام در نمایشگاه خودروی نیویورک معرفی شد و بدین ترتیب فاصله‌ی بین سیویک معمولی و مدل قدرتمند تایپ R را پر نمود.

با خود فکر می‌کنیم در چند سال اخیر بیش از ۲۰ بار شاهد رونمایی از مدل‌های سیویک بوده‌ایم و شاید همین موضوع بزرگ‌ترین مشکل سیویک باشد. وقتی که تایپ R تقریباً معرفی شده، واقعاً کسی به سیویک Si اهمیتی می‌دهد؟ همچنین این خودرو شاهد افزایش خروجی پیشرانه نبوده اما دلایلی واقعی برای دادن یک شانس دیگر به سیویک Si وجود دارد.

سیویک Si قبلی در سواری‌های شهری فوق‌العاده بود اما در پیست به نوعی ناامید کننده ظاهر شده بود؛ اما نسل جدید قول داده که در از هر لحاظ بسیار بهتر باشد. در اینجا به ۵ نکته‌ی مهم سیویک Si 2018 اشاره می‌کنیم.

  • استفاده از توربو برای اولین بار

برای اولین بار در تاریخ هوندا سیویک Si از پیشرانه‌ای توربو بهره برده است. این پیشرانه از نوع VTEC نیست اما نسخه‌ی ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری توربوی آن قدرت ۲۰۵ اسب بخاری دارد. به نظر می‌رسد طرفداران هوندا کاملاً سرخورده هستند زیرا قدرت این خودرو با نسل قبلی یکسان است اما گشتاور آن بیشتر بوده و وزن کمتری دارد که این به معنی سریع‌تر بودن است.

  • ارائه‌ی گیربکس ۶ سرعته دستی به عنوان تنها گزینه موجود

همچون گذشته گیربکس ۶ سرعته دستی تنها گیربکسی است که ارائه می‌شود اما دو حالت رانندگی نرمال و اسپورت وجود دارد.

  • ارتقای عملکردی در اکثر جنبه‌ها

طیف وسیعی از ارتقاهای عملکردی باعث می‌شوند پرفورمنس و هندلینگ خودرو بهتر شود. سیویک Si جدید دارای ترمزهای بزرگ‌تر، شاسی مستحکم‌تر، بدنه‌ی سبک‌تر، سیستم فرمان بهبود یافته، سیستم تعلیق با تنظیمات اسپورت، سیستم دامپر تطبیق‌پذیر و دیفرانسیل لغزش محدود است.

  • فقط کوپه و سدان، هاچبک نه!

سیویک Si 2018 تنها در دو فرم کوپه و سدان عرضه خواهد شد بنابراین اگر خواهان مدل هاچبک هستید باید از بین نسخه‌ی عادی یا تایپ R یکی را انتخاب کنید.

  • جزئیات عرضه و قیمت‌گذاری

بهای این خودرو در ایالات‌متحده از حول‌وحوش ۲۵ هزار دلار آغاز شده و از ماه می ۲۰۱۷ نیز در دسترس خواهد بود.

منبع: autoguide

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
10 + 4 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.