۵ نکته شاخص درباره تولید جیپ گلادیاتور جدید

۵ نکته شاخص درباره تولید جیپ گلادیاتور جدید

چند هفته پیش جیپ ما را به مجموعه‌ی مونتاژ تولدو در اوهایو دعوت کرد تا از فرایند تولید رانگلر و همچنین گلادیاتور جدید دیدن کنیم. اگرچه مدیران جیپ درباره‌ی تولید گلادیاتور خیلی وارد جزئیات نشده‌اند اما ما به چند ویژگی جالب‌توجه در فرایند تولید این پیکاپ جدید دست یافتیم. در ادامه شما را با فرایند تولید اولین پیکاپ جیپ پس از بازنشستگی مدل کومانچ در سال ۱۹۹۲ آشنا می‌کنیم.

  • تأسیسات تولید

مجموعه مونتاژ تولدو سایت بزرگی است که حتی داخل خود یک رستوران را نیز جای داده است. دو بخش بزرگ در داخل این مجموعه وجود دارد که یکی از آن‌ها تأسیسات شمالی بوده و هم‌اکنون مشغول تولید رانگلر و رانگلر آنلیمیتد می‌باشد. تأسیسات کوچک‌تر جنوبی نیز به ساخت گلادیاتور جدید مشغول خواهد شد. این مجموعه به تازگی تولید نسل قبلی رانگلر را به پایان رسانده است.

  • خط تولید

به خاطر وجود شباهت‌های زیاد، خط تولید گلادیاتور کاملاً شبیه رانگلر بوده اما خب فضای کمتری دارد. در تأسیسات جنوبی تولدو دو شیفت کاری شش روزه در هفته برای تولید این پیکاپ جدید در نظر گرفته شده است.

  • کارکنان تولید

تشابهات زیاد بین رانگلر و گلادیاتور به این معنی است که جیپ می‌تواند در زمان آغاز تولید پیکاپ خود دردسرهای کمتری داشته باشد.

افراد تولید کننده‌ی گلادیاتور در حال حاضر در خط تولید رانگلر مشغول انجام‌وظیفه بوده و البته در آینده نیز به تولید پیکاپ جدید مشغول خواهد شد. از آنجایی که فرایند تولید این دو خودرو قابل‌مقایسه است بنابراین کارکنان تولدو دانش لازم برای تولید گلادیاتور را دارند.

  • گسترش ظرفیت تولید

فیات-کرایسلر در سال ۲۰۱۷ اعلام کرد سرمایه‌گذاری ۱ میلیارد دلاری روی بازسازی تأسیسات جنوبی تولدو خواهد داشت تا این بخش آماده‌ی مونتاژ گلادیاتور شود. همچنین تأسیسات تولید وارن میشیگان نیز به تولید واگونیر و گرند واگونیر جدید مشغول خواهد شد.

اگر تقاضا برای گلادیاتور طبق انتظارات نباشد (خیلی زیاد یا خیلی کم) فضا برای تنظیم میزان تولید یا ساعت‌های کاری وجود دارد. مدیر این کارخانه می‌گوید فعلاً برنامه‌ای برای ساخت گلادیاتور در خط تولید رانگلر وجود ندارد.

  • استارت تولید

در حال حاضر تأسیسات جنوبی تولدو تنها مکانی است که نمونه‌های پیش‌تولیدی گلادیاتور را مونتاژ می‌کند. مدیران جیپ نمی‌خواهند زمان دقیق تولید این پیکاپ و ورود آن به نمایندگی‌های فروش را بگویند و همه‌چیز را به نیمه اول سال آینده موکول می‌کنند.

البته بیانیه‌ی جدید جیپ نشان می‌دهد که ورود گلادیاتور به پروسه فروش از سه‌ماهه دوم سال آینده خواهد بود. فروش این خودرو در تابستان به مالکان اجازه خواهد داد تا از پیکاپ روباز خود در فصل گرم سال لذت ببرند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 3 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.