۲۰۱۷، بهترین سال تاریخ مرسدس بنز

۲۰۱۷، بهترین سال تاریخ مرسدس بنز

زمان گزارش عملکرد فروش خودروسازان گوناگون در سال ۲۰۱۷ فرا رسیده و مرسدس بنز نیز اولین خودروساز آلمانی از بین سه تفنگدار مشهور است که آمار فروش سال قبل خود را اعلام نموده است. مرسدس با افتخار از سال ۲۰۱۷ به عنوان موفق‌ترین سال در تمام ادوار نام می‌برد. در سال ۲۰۱۷ تعداد ۲,۲۸۹,۳۴۴ دستگاه خودرو توسط مرسدس به مشتریان تحویل داده شده که نسبت به مدت مشابه سال ۲۰۱۶ رشد ۹.۹ درصدی را نشان می‌دهد.

بازار اروپا همچنان بزرگ‌ترین بازار این خودروساز بوده و تعداد ۹۵۵,۰۰۰ دستگاه از محصولات مرسدس راهی خانه مشتریان اروپایی شده‌اند که آن‌هم رشد ۶.۴ درصدی را نشان می‌دهد. تنها در آلمان بیش از ۳۰۰ هزار دستگاه خودرو فروخته شده است. مرسدس بنز در بازارهایی همچون بریتانیا، فرانسه، ترکیه، سوئیس، لهستان، پرتغال، دانمارک، جمهوری چک و… پیشروی کلاس خود بوده است.

دسامبر سال ۲۰۱۷ بهترین ماه تاریخ کمپانی بوده و همچنین سه‌ماهه پایانی این سال نیز پرفروش‌ترین سه‌ماهه تاریخ مرسدس بوده است. نسخه‌های سدان و استیشن C کلاس همچنان پرفروش‌ترین محصول این برند بوده و بیش از ۴۱۵ هزار دستگاه از آن‌ها به مشتریان تحویل داده شده‌اند. E کلاس نیز بسیار پرفروش بوده و مقایسه آمار فروش آن نسبت به سال ۲۰۱۶ حاکی از رشد چشمگیر ۴۰ درصدی می‌باشد. تنها در بازار چین فروش این خودرو بیش از دو برابر شده است.

دتر زچه مرد همه‌کاره مرسدس و دایملر می‌گوید:

سال پیش مرسدس بنز بیش از ۲.۴ میلیون دستگاه خودروی مرسدس و اسمارت در سراسر جهان فروخت؛ بنابراین ما از میزان فروش سال قبلی خود عبور کردیم. بازهم مرسدس بنز در سال ۲۰۱۷ عنوان پرفروش‌ترین برند لوکس جهان را از آنِ خود کرد.

البته آخرین جمله از گفته‌های زچه را هم‌اکنون نمی‌توانیم تأیید کنیم زیرا هنوز گزارش عملکرد فروش ب‌ام‌و، آئودی و دیگر برندهای لوکس منتشر نشده است. همچنین به بیانیه زچه باید این نکته را اضافه کنیم که مرسدس تنها خودروساز آلمانی بوده که در کلاس لوکس‌ها رشد فروش بسیار بالایی را ثبت کرده است. بازهم می‌گوییم باید منتظر آمار فروش آئودی و ب‌ام‌و بمانیم!

منبع: motor1

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
9 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.