یک سدان فوق لوکس، جانشین احتمالی بوگاتی شیرون!

یک سدان فوق لوکس، جانشین احتمالی بوگاتی شیرون!

بوگاتی تقریباً هفت سال پیش با معرفی کانسپت گالیبیر، ایدهٔ ساخت یک سدان فوق لوکس را مطرح کرد اما متأسفانه این خودرو هرگز به خط تولید راه نیافت؛ اما این شرکت ایدهٔ ساخت چنین خودرویی را به‌طور کامل رد نکرده است. رئیس بوگاتی آقای «Wolfgang Durheimer» در مصاحبه‌ای با Automotive News گفته است که در بوگاتی ایدهٔ خودروی چهاردر هنوز زنده است. او در این رابطه توضیح بیشتری نداده اما گفته است که سرنوشت این پروژه در پایان سال ۲۰۱۸ توسط گروه فولکس‌واگن مشخص خواهد شد.

اگر سدان بوگاتی نهایتاً چراغ سبز تولید را دریافت کند، می‌تواند در حدود سال ۲۰۲۴ راهی بازار گردد؛ اما متأسفانه به نظر می‌رسد که این خودرو جایگزین شیرون شود زیرا Durheimer گفته است بوگاتی در آینده همچنان سیاست «برندی با یک محصول» را ادامه خواهد داد. قرار است شیرون عمری هشت‌ساله داشته باشد و رئیس بوگاتی قبلاً اعلام کرده بود که کار توسعهٔ جانشین آن از سال آینده آغاز خواهد شد. همچنین او اشاره کرده است که بوگاتی برای جانشین شیرون ایده‌های متفاوتی را ارزیابی خواهد کرد و حالا به نظر می‌رسد یک سدان فوق لوکس هم یکی از گزینه‌هایی است که برای جانشین شیرون در نظر گرفته خواهد شد.

اما کلاس و سبک بدنهٔ متفاوت تنها موضوع موردبررسی بوگاتی نیست چراکه Durheimer اعلام کرده است این برند متعلق به گروه فولکس‌واگن همچنان در حال بررسی قوای محرکهٔ جانشین شیرون است. گفته شده فعلاً تمامی گزینه‌ها برای این کار روی میز است که شامل یک پیشرانهٔ درون‌سوز سنتی، قوای محرکهٔ هیبریدی و یا نمونه‌ای تمام الکتریکی می‌شود. همچنین Durheimer گفته است که حتی بوگاتی تصمیم بر توسعهٔ قوای محرکهٔ الکتریکی برای شیرون داشته است اما نهایتاً این ایده به دلیل نگرانی‌هایی در مورد وزن و عملکرد کنار گذاشته شده و در این هایپرکار از همان پیشرانهٔ ۸ لیتری W16 چهار توربو استفاده شد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 8 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.