یودو A301، کراس‌اوور جدید و الکتریکی چینی

یودو A301، کراس‌اوور جدید و الکتریکی چینی

و بار دیگر چین و کمپانی‌های بی‌شمار این کشور! این برند جدید یودو Yudo نام داشته و تنها خودروهای الکتریکی خواهد ساخت. مقر این شرکت در پوتیان در استان فوجیان است. این برند تأییدیه رسمی دولت برای تولید خودرو را دریافت کرده و اولین خودروی خود را در نمایشگاه خودروی شانگهای که در ماه آوریل برگزار خواهد شد به نمایش در خواهند آورند. مدل یاد شده فعلاً با کد A301 شناخته می‌شود و یک شاسی‌بلند کامپکت با پوزه‌ای مشابه لکسس است.

محدوده‌ی حرکتی این خودرو ۳۵۰ کیلومتر بوده و شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت آن نیز ۱۰ ثانیه خواهد بود. اواخر سال جاری میلادی شاهد عرضه‌ی این خودرو در بازار چین خواهیم بود.

شعار انگلیسی یودو جمله‌ی “خلاقیت برای تغییر” بوده و آن‌ها وب‌سایتی را ایجاد کرده‌اند که برای یک خودروساز جدید کمی از مد افتاده بوده و تنها یک تصویر از خودروی واقعی در آن به چشم می‌خورد.

این کمپانی همچنین در حال کار روی خودروی کوچک‌تری بوده که با کد A101 شناخته می‌شود. این خودرو نیز کراس اووری کوچک است. دماغه‌ی خودرو از طراحی مرسوم‌تری برخوردار بوده و چراغ‌های جلوی بزرگ از ویژگی‌های آن به شمار می‌رود.

یودو اعلام کرده محصولاتش از گجت های هوشمند و ارتباطات نوینی برخوردار خواهند بود که از آن جمله می‌توان به ارتباط اینترنت ۴G اشاره کرد. از دیگر شاخصه‌های خودرو می‌توان به سیستم اطلاعات سرگرمی، برنامه‌های اشتراک‌گذاری، ورود بدون کلید و صفحه لمسی موبایل-تبلت اشاره کرد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 4 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.