گیربکس ۸ سرعته مرسدس در راه است؟

گیربکس ۸ سرعته مرسدس در راه است؟

احتمال دارد مرسدس بنز به زودی طیف گیربکس‌های خود را گسترش دهد و یک گیربکس ۸ سرعته جدید در جایگاهی بین گیربکس‌های ۷ جی ترونیک و ۹ جی ترونیک قرار بگیرد.

به گزارش اتوگاید، مرسدس در آگوست سال جاری نام ۸ جی ترونیک را در اداره ثبت نام‌های تجاری آمریکا به ثبت رسانده است. این نام برای استفاده در خودروها و قطعات ثبت شده است.

هنوز گمانه‌زنی برای دلیل ثبت تجاری نام ۸ جی ترونیک توسط مرسدس سخت است اما دو تفسیر احتمالی برای این کار وجود دارد. اول اینکه مرسدس برنامه‌هایی برای معرفی یک گیربکس جدید دارد و دوم اینکه به سادگی می‌خواهد از نام ۸ جی ترونیک محافظت نماید.

البته احتمال سناریوی اول بیشتر است. در حالی که گیربکس ۷ سرعته کنونی کمپانی عملکرد بسیار خوبی دارد اما مرسدس از گیربکس ۹ جی ترونیک در بسیاری از محصولات جدیدتر خود به‌صورت استاندارد استفاده کرده و باعث شده گیربکس ۷ سرعته کمی زائد به نظر آید.

بنابراین این احتمال وجود دارد که مرسدس به دنبال جایگزینی گیربکس ۷ جی ترونیک با ۸ جی ترونیک باشد و آن را در محصولات متنوعی از جمله مدل‌های AMG بکار گیرد. گیربکس ۷ سرعته نیز می‌تواند چند سالی را به همراه گیربکس‌های ۸ و ۹ سرعته سپری کند.

علاوه بر موضوعات یاد شده، هر دو کمپانی آئودی و ب‌ام‌و از گیربکس ۸ سرعته ساخت ZF در برخی محصولات خود استفاده می‌کنند و شاید مرسدس احساس می‌کند که باید گیربکس ۸ سرعته خودش را ارائه کند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
6 + 8 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.