گک ترامپچی امکو با طراحی متفاوت و قیمت ۲۰ هزار دلاری

گک ترامپچی امکو با طراحی متفاوت و قیمت ۲۰ هزار دلاری

گک ترامپچی امکو به عنوان یکی از چشمگیرترین شاسی بلندهای تولید چین راهی بازار این کشور شد. امکو که چند ماه پیش بصورت کانسپت معرفی شده بود طول/عرض/ارتفاع به ترتیب ۴۶۸۰/۱۹۰۱/۱۶۷۰ میلی‌متری دارد و فاصله بین محوری آن به ۲۷۵۰ میلی‌متر می‌رسد. قیمت این خودرو در چین از ۱۳۲ هزار یوان معادل ۱۹۴۵۱ دلار شروع شده و به ۱۷۲ هزار یوان معادل ۲۵۳۴۵ دلار می‌رسد.

به گزارش carscoops، بخش جلوی این خودرو با چراغ‌های LED گیرا و دیلایت هایی برجسته می‌شود که با یک جلوپنجره بسیار جذاب همراه شده‌اند. خیز و فرورفتگی‌های روی جلوپنجره و دیگر بخش‌ها باعث شده‌اند امکو طراحی برجسته‌ای داشته باشد. پروفایل جانبی گک ترامپچی امکو نیز کاملاً جسورانه طراحی شده و پوشش‌های محافظتی مشکی و قوس چرخ ها به همراه دستگیره‌های درب پاپ اوت و ستون‌های C ضخیم و زاویه‌دار بر جذابیت‌های طراحی این خودرو افزوده‌اند. از جمله ویژگی‌های کلیدی طراحی بخش عقب نیز می‌توان به اسپویلر سقفی ثابت، چراغ‌های LED، دیفیوزری گیرا و خروجی‌های اگزوز چندضلعی اشاره کرد.

کار نیوز چاینا می‌گوید گک ترامپچی امکو از پلتفرم ماژولار جهانی این خودروساز استفاده می‌کند. مدل پایه به‌صورت استاندارد با پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو که قدرت ۱۷۷ اسب بخاری و گشتاور ۲۷۰ نیوتون متری دارد عرضه خواهد شد. این مدل از گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه استفاده خواهد کرد. افرادی که به دنبال مدل قوی‌تر هستند می‌توانند نسخه ۲ لیتری توربو را انتخاب کنند که خروجی ۲۵۲ اسبی و گشتاور ۴۰۰ نیوتون متری دارد. این پیشرانه با گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک همراه می‌شود.

نسخه پرچم‌دار این خانواده از پیشرانه ۲ لیتری تنفس طبیعی و واحدی الکتریکی استفاده می‌کند. این مجموعه قدرت ترکیبی ۲۳۸ اسب بخاری دارد. البته باید دانست نسخه فول گک ترامپچی امکو خودرویی پلاگین هیبریدی نیست و فقط از باتری کوچک ۲.۱ کیلووات ساعتی استفاده می‌کند. در کابین این خودرو می‌توانیم پشت آمپرهای دیجیتالی ۷ اینچی را در مدل‌های پایه ببینیم هرچند مدل‌های فول از نمایشگر بزرگ‌تر ۱۰.۲۵ اینچی استفاده می‌کنند. همچنین تمامی نسخه‌های این خودرو از نمایشگر مرکزی ۱۴.۶ اینچی، غربیلک فرمان D شکل و… سود می‌برند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
6 + 4 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.