گک آیون هایپر SSR جدید، سوپرکاری چینی با صفر تا صد ۱.۹ ثانیه‌ای!

گک آیون هایپر SSR جدید، سوپرکاری چینی با صفر تا صد ۱.۹ ثانیه‌ای!

گک آیون هایپر SSR به عنوان سوپرکار جدید این خودروساز چینی معرفی شد. آیون لوگوی جدیدی را برای خود برگزیده و این امر نشان دهنده مسیر جدید پیش روی گک است. آیون هایپر SSR مشخصات قابل‌توجهی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به قیمت ۱۸۶ هزار دلاری در نسخه استاندارد و قیمت ۲۴۴ هزار دلاری در مدل اولتیمیت اشاره داشت. این خودرو در عرض ۱.۹ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد و اولین نمونه‌های آن از اکتبر سال ۲۰۲۳ به دست مشتریان خواهند رسید.

در بخش طراحی باید گفت آیون هایپر SSR از طراحی سرراست با درب‌های گالوینگ و شکل نرم و روان سود می‌برد. در بخش جلو ۵ لامپ وجود دارند که با طراحی L شکل خود چراغ‌های جلو را شکل داده‌اند. سقف گک آیون هایپر SSR نیز پذیرای چراغ‌ترمز و دوربین دید عقب شده است. خودروی موردبحث از اسپویلر با تنظیم برقی و دیفیوزر عقب فیبر کربنی سود می‌برد. این دیفیوزر جریان هوا را به سرعت عبور می‌دهد تا فشار رو به پایین مناسبی تولید کند. آیون هایپر SSR قدرت ۱۲۲۵ اسب بخاری دارد و از حالت رانندگی MR سود می‌برد. البته مدل اولتیمیت سیستم Mid-4WD را در دسترس راننده قرار می‌دهد. گک با توجه به پرفورمنس این خودرو می‌گوید محصول جدید سوپرکار شماره ۱ در چین خواهد بود.

این خودروی جدید در داخل کابین نیز تکنولوژی‌های جدیدی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به پشت آمپرهای دیجیتالی ۸.۸ اینچی و نمایشگر مولتی‌مدیا ۱۴.۶ اینچی اشاره کرد. فضای مناسبی هم برای نشستن راننده و سرنشین تعبیه شده است. به گزارش میدونی و به نقل از کار نیوز چاینا، برند گک آیون به دنبال عرضه محصولات سطح بالاست و آیون هایپر به عنوان یکی از خودروهای الکتریکی تاپ این برند شناخته می‌شود. این شرکت با موسسه هوافضای ملی چین نیز همکاری می‌کند و یک آزمایشگاه تحقیقاتی علمی را نیز راه‌اندازی کرده است. دو طرف با همکاری یکدیگر اقدام به تحقیق در زمینه آئرودینامیک، مواد نوین، کنترل هوش مصنوعی و… خواهند کرد. دستاوردهای این موسسه و گک آیون نیز در محصولات هایپر این شرکت بکار خواهند رفت.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
6 + 13 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.