گلف GTE یک هیبریدی اسپرت

گلف GTE یک هیبریدی اسپرت

فولکس واگن گلف هیبریدی الکتریکی GTE یک هاچ بک جذاب و اسپرت است که عملکرد و کارایی را با ویژگی‌های مقرون به صرفه سیستم دوگانه خود ارائه می‌کند. طبق ادعای فولکس، این ماشین در هر صد کیلومتر تنها ۱.۵ لیتر سوخت مصرف می‌کند.

با قدرتی معادل ۲۰۱ اسب بخار و گشتاور ۳۵۰ نیوتن متری، شتاب صفر تا صد ۷.۶ ثانیه‌ای این مدل، چندان عجیب نیست. نهایت سرعت GTE هم به ۲۱۶ کیلومتر بر ساعت محدود گردیده است. این ارقام کندتر از مدل دیزلی GTD و بنزینی GTI به نظر می‌رسند. اما مصرف سوخت فوق‌العاده این مدل، چیزی نیست که در سایر خودروهای مشابه نیز یافت شود.

پیشرانه گلف GTE حاصل همزیستی یک موتور ۱.۴ لیتری توربو با قدرت ۱۴۸ اسب بخار و یک موتور الکتریکی ۱۰۱ اسبی است. با این وجود نیروی خروجی از گیربکس از ۲۰۱ اسب بخار فراتر نمی‌رود. تنها با کمک پیشرانه الکتریکی می‌توان ۵۰ کیلومتر را طی کرد بدون اینکه رقمی بابت پول سوخت پرداخت کرد. در حالتی که از هر دو پیشرانه به صورت ترکیبی استفاده شود، برد مسافت به ۹۳۴ کیلومتر می‌رسد. نکته جالب تولید گازهای گلخانه‌ای به میزان بسیار اندک ۳۵ گرم در کیلومتر است.

شارژ باتری‌ها در صورتی که کاملاً خالی باشند، ۳ ساعت طول می‌کشد و جالب اینکه برای شارژ تنها به یک پریز برق خانگی معمولی نیاز است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 13 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.